لیگ عدالت مخصوص مارول از راه رسید؛ با Squadron Supreme‌ آشنا شوید!

لیگ عدالت مخصوص مارول قرار است آمریکا را نجات دهد

هنگامی که امپراطوری جدید «کریی-اسکرال» (Kree-Skrull) با گروه انتقام‌جویان (Avengers) زمین رو‌به‌رو می‌شوند، با Squadron Supreme آمریکا هم دیدار خواهند کرد؛ لیگ عدالت مخصوص «مارول»! با آخرین اخبار مربوط به لیگ جدید ابرقهرمانان «مارول» (Marvel) در وب‌سایت «کافه‌کامیک» همراه شوید.

زمانی که سیاره‌ی زمین با هجوم فضایی‌ها مواجه می‌شود، انتقام‌جویان (Avengers)، چهار شگفت‌انگیز (Fantastic Four) و مردان ایکس (X-Men) به‌منظور مقابله با آنان از راه رسیده اما متاسفانه برای نجات بشر کافی نیستند. در واقع برای این کار، به یک گروه اَبَرقهرمانی کاملاً جدید نیاز است. خوشبختانه مارول به تازگی نزدیک‌ترین مورد ممکن به لیگ عدالت «دی‌سی» را در دنیای خودش باسازی کرده است.

مدتی است که از معرفی «اسکادران برترِ آمریکا» (Squadron Supreme of America)، گروه جدید مأمور فیل کالسن (Phil Coulson)، در شماره #700 «انتقام‌جویان» می‌گذرد. مجموعه‌ای از قهرمانان که وعده‌ی یک اَبرگروه میهن‌پرست جدید را می‌داد و خب،‌ هماطنور که از نامش هم پیداست، تمامی متعلقات و اهداف این گروه مربوط به ایالات متحده است (بهتر است کانادا فکری به حال خودش بکند!). حال، تایید شده است که این شِبه لیگ عدالت، که در واشنگتن اسقرار داشته، قرار است به واسطه‌ی یک سری‌ کوتاه اختصاص داده شده به خودشان، در رویداد بزرگ بعدی مارول نقش داشته باشند که با نام Empyre: Squadron Supreme عرضه خواهد شد. با آن‌که گروه مذکور ممکن است در ظاهر الگو‌های شرافتمند و محترم «دی‌سی» باشد، مطمئن باشید که در باطن همان خوی «مارولی» که هواداران می‌طلبند را دارا بوده، هویت مستقل خود را حفظ کرده‌ است و خب، سربازان «کریی» و «اسکرال» راهی زمین روحشان هم از خون و خون‌ریزی که قرار است بزودی نصیبشان شود خبر ندارد!

Squadron Supreme در ابتدا توسط «رُوی تامس» (Roy Thomas) و «جان بسِما» (John Buscema) به‌منظور مزاح علیه «لیگ‌عدالت» اصلی طراحی شده بود و به نوعی «رقیب» قهرمانان اصیل دنیای «مارول» به حساب می‌آمد. آن‌ها می‌دانستند که تمامی خوانندگان و حتی رُئسای «دی‌سی» این طنز آشکار را خواهند شناخت. سوپرمن (Superman) به هایپریون (Hyperion)، بت‌من (Batman) به نایت‌هاک (Nighthawk) و واندر وومن (Wonder Woman) به پاور پرنسس (Power Princess) تبدیل شده و بعدها نسخه‌های الهام گرفته‌ی فلش (The Flash) و گرین لنترن (Green Lantern) نیز به این ترکیب اضافه شدند. اما درنهایت، با  رونمایی از جدیدترین به‌روزرسانی این گروه به قلم  «جیسن آرون» (Jason Aaron) و «اِد مک‌گینس» (Ed McGuinness) ، مشخص شد که این‌ها ساخته‌ی دست «کالسن» هستند، نه صرفا قهرمانان تکراری. به علاوه، به نظر می‌آید که قرار است بی‌فکر، وفادار و خون‌خوار باشند.

تیم نشان داده شده کُشنده‌تر از هرچیزی که لیگ عدالت می‌توانست باشد بوده و هر متجاوزی که پا در خاک آمریکا بگذارد را از صحنه‌ی روزگار حذف می‌کنند.  اکنون که آمار تقاضای چاپ مارول برای مِی 2020 از راه رسیده، هواداران می‌توانند مشتاقانه به استقبال مبارزات بیشتری در خانه‌‌ی خود بروند. در ادامه می‌توانید نگاهی به کاور رسمی Empyre: Squadron Supreme #1 بندازید.

لیگ عدالت مخصوص مارول قرار است آمریکا را نجات دهد

حال، سوال بزرگ این است که آیا Squadron می‌تواند هنگام حمله‌ی یک دشمن فضایی، به قهرمان حقیقی تبدیل شود و بر علیه کنترل «کالسن» مبارزه کند؟ در هر صورت، خواننده‌ها نمی‌خواهند این ساخته‌ی «وید» (Waid) و «نِوز» (Neves) که در ماه مِی منتشر می‌شود را از دست بدهند. در ادامه، می‌توانید جزئیات و خلاصه‌ی داستان مربوطه را در ادامه بخوانید:

نویسنده: مارک وید

تصویرگر: دِیو نوز

کاور از پاکو نویدا

«تهاجم آغاز شده است! زمان زیادی تا مواجه شدن نیروهای فضایی با نیروی دفاع آمریکایی، یعنی Squadron Supreme،باقی نمانده! در حالی که نزاعی بین این دو شروع می‌شود، یک مسئله روشن می‌شود… جنگ نجات آمریکا آغاز شده!»

شماره اول Empyre: Sqaudron Supreme طی اردیبهشت امسال منتشر می‌شود.

منبع: ScreenRant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.