• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • Marvel’s Avengers بیشتر از 100 قابلیت متمایز را در زره‌هایش تعبیه خواهد کرد!

Marvel’s Avengers بیشتر از 100 قابلیت متمایز را در زره‌هایش تعبیه خواهد کرد!

Marvels Avengers بیشتر از 100 قابلیت متمایز را در زره‌هایش تعبیه خواهد کرد!

بنابر اطلاعاتی که اخیرا از عنوان Marvel’s Avengers، ساخته‌ی کمپانی «اسکوئِر اینِکس»، منتشر شده، گویا قرار است شاهد زره‌های ویژه‌ی بسیاری در بازی باشیم. با گزارش «کافه‌کامیک» از آخرین اخبار این بازی رایانه‌ای همراه باشید.

Marvel’s Avengers، بعد از عقب افتادن تاریخ انتشارش تا شهریور، در سکوت خبری نسبتا عمیقی فرو رفت. علیرغم این سکوت خبری، سازندگان بازی ارتباط خویش را با جامعه‌ی مجازی هواداران خود به خوبی حفظ کرده‌ و در بازه‌های زمانی مختلفی پاسخگوی سوالات آن‌ها بوده‌اند. طی سوالی که اخیرا در وب‌سایت «رِدیت» (Reddit) پرسیده شد، «وینس ناپولی» (Vince Napoli)، طراح ارشد بخش مبارزات بازی، اطلاعات جالبی را در پاسخ به این سوال در اختیار کاربران قرار داد. اگر اخبار را دنبال کرده باشید، احتمالا می‌دانید که جدیدترین بازی رایانه‌ای «مارول» (Marvel) قرار است از سیستمی «لووت‌محور» (Loot system)‌ بهره ببرد که طی آن بازیکنان برای قهرمانان مورد علاقه‌ی خود زره‌ و قطعات دفاعی تازه‌ای یافته که هر یک قابلیت‌های مخصوص (Perks) خود را دارا هستند. «وینس ناپولی» در پاسخ خود اشاره می‌کند که تمامی قابلیت‌های نشان‌ داده شده از این زره‌ها در مرحله‌ی آزمایشی قرار داشته و هنوز مقادیر بسیاری از آنان ساخته نشده‌اند. این بازی سرتاپا «مارول»پسند قرار است میزانی بالغ بر صد قابلیت متمایز داشته باشد که مقدار قابل توجهی است. «ناپولی» در ادامه بیان می‌کند:

«اکثر این قابلیت‌ها تنها آزمایش‌های اولیه بوده‌اند. کار بسیاری در زمینه‌ی متعادل کردن آنان و اساسا این سیستم انجام شده، اما می‌توانم بگویم که بیشتر از صد قابلیت ویژه برای هر قطعه زره در نظر گرفته شده است. این خصایل بسته به نوع زره و اندامی که روی آن سوار می‌شوند، استفاده‌های مختلفی خواهند داشت.»

بازی Marvel’s Avengers قرار است تابستان امسال برای کنسول‌های خانگی، یعنی PS4، Xbox One، Stadia و رایانه‌های شخصی عرضه شود. کسانی که نسخه‌ی مخصوص این بازی را پیش خرید کنند سه روز زودتر از جهانیان به این عنوان دسترسی خواهند داشت. آیا شما هم به جدیدترین ساخته‌ی «اسکوئِر اینِکس» که عنوانی براساس مجموعه‌ی Avengers است علاقه‌مندید؟. Marvel’s Avengers در تاریخ چهاردم شهریور سال 1399 عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.