• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • احتمال ساخت نسخه‌ی فرعی محفظان کهکشان؛ درخشش «درکس» و «مانتیس»

احتمال ساخت نسخه‌ی فرعی محفظان کهکشان؛ درخشش «درکس» و «مانتیس»

احتمال ساخت نسخه‌ی فرعی Guardians of the Galaxy؛ درخشش «درکس» و «مانتیس»

«جیمز گان» (James Gunn) و «دیو باتیستا» (Dave Bautista)، هردو تایید کرده‌اند که «گان» ایده‌ای برای یک نسخه‌ی فرعی از «محفظان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) در نظر داشته که روی «درکس» (Drax) و «مانتیس» (Mantis) تمرکز دارد. گویا ماجراجویی فضاییِ «مارول» تمامی ندارد. آخرین اخبار مربوط به نسخه‌ی فرعی «محافظان کهکشان» را در «کافه کمیک» از دست ندهید!

 

«گان» در رابطه با نسخه‌ی فرعی‌ای از «محافظان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) ایده‌ای بر سر دارد که حول محور دو شخصیت «درکس» و «مانتیس» می‌چرخد؛ طبق گزارشات، هنوز احتمال ساخت این اثر وجود دارد. شخصیت «درکس» در سال 2014 به واسطه‌ی فیلم سینمایی «محافظان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) به بینندگان معرفی و به لطف شوخی‌های خشک و برداشت‌های تحت‌الفظی‌اش، مورد علاقه‌ی طرفداران نیز واقع شد. در همین حال، «مانتیس» (با بازیگری Pom Klementieff) که قدرت ذهن‌خوانی داشت، در دنباله‌ی این اثر در سال 2017 به آن‌ها پیوست. اگرچه دو شخصیت مذکور در ابتدا رابطه‌ی شکرآبی داشتند، پس از این که «مانتیس»، «درکس» را به یاد دختر مرحومش انداخت، پیوند زیبایی بین آن دو شکل گرفت.

انتظار می‌رود که هر دوی «درکس» و «مانتیس» در Guardians of the Galaxy Vol.3 حضور داشته باشند. این فیلم قرار است به خط داستانی‌ای که «گان» در فیلم اول آغاز کرد، خاتمه دهد. همچنان تاریخ عرضه‌ی رسمی‌ یا هیچ اطلاعات کلی‌ای برای این فیلم اعلام نشده است؛ آیا این فیلم، پایان کار این محافظان دوست‌داشتنی خواهد بود؟ در دنیای «مارول» (Marvel) همیشه احتمال بازگشت این شخصیت‌ها وجود دارد، ولی آینده‌ای که در Vol.3 انتظار آنان را می‌کشد همچنان نامعلوم باقی است.

«دیو باتیستا» حین مصاحبه‌ای با Collider Videos در رابطه با فیلم جدیدش، My Spy، اعلام کرد که «گان» برای یک نسخه‌ی فرعی مخصوص به «درکس» و «مانتیس»، افکاری در سر دارد. او این افشاسازی را بعد از این که از وی پرسیده شد که «آیا دوست دارد در یک برنامه‌ی شبکه Disney+ به عنوان درکس بازی کند؟» انجام داد. با این که «دیو باتیستا» این احتمال را به کل رد کرد (تحمل گریم «درکس» در طول یک سریال را نداشت)، به یک فیلم مخصوص به «درکس» و «مانتیس» علاقه نشان داد. «باتیستا» گفت:

من دوست دارم صادق باشم، و صادقانه، این ایده از من نیست. من دارم این ایده را می‌دزدم، ولی «جیمز گان» ایده‌ی ساخت یک فیلم مخصوص به «درکس» و «مانتیس» را داشته. این کاری است که من دلم می‌خواهد انجام دهم، چون که آنجا خیلی خوش می‌گذرد.

«گان» این صحبت‌ها را در توییتر خود تایید کرد و حتی گفت که «هنوز احتمالش وجود دارد.» در ادامه می‌توانید پست مذکور را مشاهده کنید.

احتمال ساخت نسخه‌ی فرعی Guardians of the Galaxy؛ درخشش «درکس» و «مانتیس»

باتیستا در ادامه ذکر کرد که به لطف عادت «مارول» که تا آینده‌ی دور، از پیش برنامه‌ریزی می‌کند، سخت است که این کار را بقیه‌ی برنامه‌ها تطابق داد. «باتیستا» و «گان» کمی تفاوت نظر داشتند؛ به نظر «باتیستا» فکر می‌کرد که ساخت این فیلم ممکن نیست، در حالی که «گان» همچنان کمی امید داشت. زمانی که ساخت Vol.3 به اتمام برسد، ممکن است دیگر چیزی مانع چراغ سبز نشان دادن «مارول» به این اثر، نباشد. البته، به این هم بستگی دارد که آیا هر دوی آن‌ها از Vol.3 جان سالم به در می‌برند یا خیر. هرچند که «مارول» با فیلم «بیوه‌ی سیاه» (Black Widow) که در ماه مِی عرضه می‌شود، نشان داده مشکلی با یکدست نبودن خط زمانی ندارد.

دوستی «درکس» و «مانتیس» در جهان سینمایی «مارول» بسیار دوست‌داشتنی است. اگر «گان» برنامه‌ی درخور و جدیدی برای این دو داشته باشد، ساخت یک نسخه‌ی فرعی بسیار فکر خوبی به نظر می‌رسد. با این حال، از آنجایی که برنامه‌ی جهان سینمایی «مارول» برای چندین سال آتی شلوغ به نظر می‌رسد، ممکن است جایی برای این اثر باقی نمانده باشد. به علاوه، «گان» در طرف «دی‌سی» هم مشغول است و ممکن است نتواند به این نسخه‌ی فرعی برسد. در هر صورت، آینده هیچوقت مشخص نیست و همیشه می‌توان به این اثر مربوط به «محافظان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) به عنوان یک احتمال واقعی چشم دوخت.

منبع: ScreenRant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.