نمایشگاه Comic-Con 2020 به‌صورت رسمی کنسل شد

  • توسط امیر رضایی
  • ۴ سال قبل
  • اخبار
  • ۰

طبق آخرین اخبار دنیای کامیک، ساعاتی پیش همایشِ «کامیک-کان» (Comic-Con) که طبق روال همیشگی قرار بود در شهر سندیگو برگزار شود، به صورت رسمی کنسل شد. حقیقتا، کسی باورش نمیشد که ویروس کرونا بتواند تا این حد تمامی برنامه‌های مربوط به دنیای سرگرمی را بهم بریزد. بسته ‌شدنِ کلی سینماها در سرتاسر دنیا، به تعویق ‌افتادنِ برنامه‌ی ضبط فیلم و سریال‌ها و اخیرا کنسل شدن نمایشگاه بازی‌های ویدیویی Gamescom در آلمان همه نشان از این دارد که ویروس کرونا با کسی شوخی ندارد.

اگر توجه کرده باشید، تمامی برنامه‌ها و نمایشگاه‌های مربوط به دنیای سرگرمی در یک ماه اخیر یا کنسل شده و یا با فاصله‌ی زمانی نسبتا طولانی به تعویق افتاده است. در واقع، همه‌ی ما می‌دانستیم که Comic-Con نیز از این قائده مستثنی نیست و طولی نمی‌کشد تا خبر کنسل شدنش به صورت رسمی اعلام گردد.

به همین دلیل، برگزارکنندگانِ همایش تصمیم گرفتند تا برای اولین بار در تاریخ این مراسم، برنامه‌ی سال 2020 را لغو کنند، به امید این‌که سال 2021 میزبان Comic-Con باشد. در ادامه، قسمتی از سخنان «دیوید گِلَزنر» (David Glazner) سخنگوی SDCC را می‌خوانید:

زمان‌های خاص به شرایط خاص نیاز دارند و با اینکه ما از لغو همایش ناراحت هستیم، کاملا مطلع هستیم که تصمیم درست همین است. بی‌صبرانه منتظر زمانی هستیم که بتوانیم با طرفداران عشق و علاقه‌ خودمان را به اشتراک بگذاریم.

به‌علاوه، آن‌ها اعلام کرده‌اند، کسانی که بلیط یا همان نشانِ ورود به نمایش را تهیه کرده‌اند، می‌توانند مبلغ پرداخت شده را استرداد کرده یا آن را برای سال 2021 استفاده کنند. در ادامه، هتل‌هایی که زیر نظر Comic-Con قرار دارند، در چند روز آینده تمامی مبالغ مربوط به رزرو را به حساب مشتریان خواهند فرستاد.

اگر نظر ما را بخواهید، تصمیمِ گرفته شده کاملا معقولانه بنظر می‌رسد. با اینکه بسیاری از آرتیست‌ها و شرکت‌های مختلف از لحاظ درآمدی با مشکل روبرو خواهند شد، برگزاری مراسم می‌تواند خطری چند برابر بزرگتر برای مردم داشته باشد که همیشه از  همایش‌های عظیمی همچون Comic-Con حمایت کرده‌اند. لازم به ذکر است که بسیاری از استودیو‌ها می‌توانند همچون «مارول» ، نمایش خود را بصورت آنلاین انجام دهند تا حداقل از پروژه های آینده خود رونمایی کرده باشند. نظر شما دوستان در این‌باره چیست؟

برای اطلاع از آخرین اخبار کمیک همراه ما باشید.

 

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.