• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • فیلم Black Widow روایتگر حضور ناتاشا در دیگر فیلم‌های Marvel Cinematic Universe است

فیلم Black Widow روایتگر حضور ناتاشا در دیگر فیلم‌های Marvel Cinematic Universe است

فیلم Black Widow روایتگر حضور ناتاشا در دیگر فیلم‌های Marvel Cinematic Universe است

به زودی از فیلم موردانتظارِ «بیوه سیاه» (Black Widow) با بازی«اسکارلت جوهانسون» یا همان «ناتاشا رومانوف» پرده‌برداری خواهد شد. در ادامه، با آخرین اخبار سینمایی کافه کمیک همراه باشید.

بطور کلی، داستان فیلم، حول محور حضورِ Black Widow در دیگر فیلم‌های Marvel Cinematic Universe است. در شرایط طبیعی، طرفداران می‌توانستند یک ماه دیگر به راحتی برای تماشا‌کردنِ این اثر به سینما‌ها حجوم ببرند، اما ویروس کرونا تمامی برنامه‌های مربوطِ به فیلم‌های هالیوودی را به تاخیر انداخته و فیلم Black Widow نیز از این قائده مستثنا نیست. با اینکه تاریخ انتشار فیلم از قبل هم نامعلوم بود، تاریخ 6 نوامبر (16 آبان) از سوی شرکت مارول به عنوانِ زمان اصلی نمایش این محصول در نظر گرفته شده است.

احتمالا  طرفدارن از این قضیه آگاه هستند که جریان فیلم پیش‌درآمدی بر داستان ناتاشا خواهد بود چون‌که او جانش را برای به‌دست‌آوردنِ Soul Stone در Avengers: Endgame فدا کرد. داستان این اثر روایتگر رویدادهای بین دو فیلم Captain America: Civil War و Avengers: Infinity War است و در واقع به زندگی قبلی ناتاشا نیز خواهد پرداخت.

در آخرین چاپ مجله‌ی Total Film، رئیس شرکت مارول یعنی آقای «کوین فیگ» (Kevin Feige) اطلاعاتی از Black Widow منتشر کرده است و مخصوصا به این موضوع اشاره کرده که آن‌ها تاکنون در دیگر فیلم‌های مارول به شخصیت بیوه سیاه اشاراتی داشته‌اند، اما اینبار نحوه‌ی روایت زندگی‌اش متفاوت‌تر از آن چیزی‌ست که مردم فکر می‌کنند و  بدون شک از این بابت شگفت‌زده خواهند شد.

بنظر می‌رسد که هواداران تا حدودی با بعدی از ناتاشا آشنا خواهند شد که ماجراجویی‌هایش تماما به داستان انتقام‌جویان مربوط نمی‌شود. با اینکه او در دیگر فیلم‌ها نیز حضور داشته است، هنوز بسیاری از سوالات طرفداران بی‌جواب مانده است و احتمالا بخش عمده‌ای از داستان به جدایی و فرار ناتاشا از سازمانی برمی‌گردد که او را تعلیم داده است.

هنوز مشخص نیست که چه مقدار به وجود او در بازه‌های زمانی در فیلم‌های مختلف اختصاص داده خواهد شد، ولی Black Widow قطعا حاوی چندین فلش‌بک از دنیای Marvel Cinematic Universe خواهد بود. یکی از این بازه‌های زمانی جذاب مربوط به Captain America: The Winter Soldier و Avengers: Age of Ultron خواهد بود. اگر پایان The Winter Soldier را به یاد داشته باشید، ناتاشا به «استیو» می‌گوید که باید چندین هویت جعلی برای خود بسازد و در قسمتی از تریلر Black Widow، او را نشان می‌دهد که به چندین شناسنامه‌ی جعلی نگاه می‌کند. با تمام این اوصاف، فیلم Black Widow به گمان همان چیزی‌ست که طرفداران انتظارش را می‌کشند. نظر شما در اینباره چیست؟

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.