فیلم‌برداری سریال موون نایت در ماه نوامبر آغاز خواهد شد

فیلم‌برداری سریال موون نایت در ماه نوامبر آغاز خواهد شد

فیلم‌برداری سریال «موون نایت» (Moon Knight)، ساخته‌ی «مارول» (Marvel)، قرار است به‌زودی شروع شده و بنابر شایعات فیلم‌‌برداری‌اش در ماه نوامبر شروع خواهد شد. با گزارش «کافه کمیک» از این مجموعه‌ی مورد انتظار همراه باشید.

اثر تلویزیونی جدید «مارول»، یعنی «موون نایت» قرار است به‌زودی وارد ساخت شده و فیلم‌برداری را در ماه نوامبر آغاز کند. تاریخ ساخت دقیق این سریال تلویزیونی تا قبل از شایعات اخیر، که قرار است شخصیت‌های حیاتی‌ جدیدی را به دنیای سینمایی «مارول» اضافه کند، به دلیل شیوع ویروس و وضعیت اضطراری نامعلوم بوده است. اما گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که ساخت این سریال از پاییز شروع خواهد شد، هرچند هنوز نمی‌توان با قاطعیت‌ آن را تایید کرد. «موون نایت»، مانند دیگر سریال‌های جدید «مارول» چون «لُوکی» (Loki) یا «فالکون و سرباز زمستانی» (The Falcon and the Winter Soldier)، چندان مورد انتظار نبوده و دلیلش را می‌توان ناشناخته بودن شخصیت «موون نایت» میان مخاطبین و عوام دانست. خوشبختانه، به لطف وجود این سریال، قرار است شاهد افزایش شهرت این شخصیت بوده و حضورش را در دیگر آثار سینمایی «مارول» مشاهده کنیم. تاریخ پخش این سریال روی شبکه‌ی «دیزنی پلاس» (Disney+) کماکان برای 2022 تنظیم شده و انتظار می‌رود که فیلم‌برداری اولیه 6 ماه طول بکشد. نامشخص بودن سایر اطلاعات این سریال، قبیل بازیگران، به هواداران اجازه داده تا انتخاب‌ها و حدس‌های خیالی خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند. بازیگر محبوب مجموعه‌ی «هری پاتر» (Harry Potter)، یعنی آقای «دَنیل ردکلیف» (Daniel Radcliffe)، اخیرا علاقه‌ی خود را نسبت به بازی کردن در نقش «موون نایت» آشکارا ابراز کرده است.

فیلم‌برداری سریال موون نایت ساخته‌ی مارول در ماه نوامبر آغاز خواهد شد

با توجه به اوضاع حاضر، بسیاری نگران آن هستند که فاز چهارم دنیای سینمایی «مارول» صدمه دیده، تاریخ انتشار آثارش به تعویق بیافتد. لازم به ذکر است که فیلم‌برداری «فالکون و سرباز زمستانی» هم قربانی این بلا شده است. هنوز تاریخ دقیقی برای ادامه‌ی فیلم‌برداری سریال مذکور ذکر نشده است. حال باید دید که آیا «موون نایت» هم درنهایت تسلیم شرایط جهانی شده یا مقتدرانه فیلم‌برداری‌اش را از سر می‌‌گیرد.

 

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.