• صفحه خانگی
  • >
  • دی سی
  • >
  • سریال Batwoman بزرگترین راز شوالیه‌‌ی تاریکی را برملا می‌کند

سریال Batwoman بزرگترین راز شوالیه‌‌ی تاریکی را برملا می‌کند

سریال Batwoman بزرگترین راز شوالیه‌‌ی تاریکی را برملا می‌کند

جدیدترین قسمت سریال «بت‌‌وومن» (Batwoman) فاش می‌کند که «بتمن» (Batman)، قهرمان شهر «گاتام» (Gotham)، قاتل بزرگترین دشمن خود بوده است. با گزارش «کافه‌ کمیک» از وقایع جدیدترین قسمت سریال «بت‌وومن» همراه باشید.

در جدیدترین قسمت سریال «‌بت‌وومن» فاش می‌شود که «بتمن» (Batman)، قهرمان محبوب «دی‌سی»، در جهان Arrowverse مرتکب قتل شده و «جوکر» (Joker)‌ را کشته شده است. بعد از معرفی شخصیت «کِیت کِین» (Kate Kane)، همان «بت‌وومن»، و ورودش به دنیای سینمایی ElseWorlds، جهان بتمن بیش از پیش وارد برنامه‌های تلویزیونی شده است. از معرفی «تیمارستان آرخام» (Arkham Asylum) گرفته، تا جنایت‌کارانی که فقط «شوالیه‌ی تاریکی» با آن‌ها مبارزه کرده است. بسیاری از شخصیت‌های غایب حداقل یک‌بار نامشان مورد اشارت قرار گرفته است. «بت‌وومن»، جدای از این مسائل، سعی کرده راه‌ و رسم خود را ساخته و کاری به «بتمن» نداشته باشد، اما دائما این سوال برایش ایجاد می‌شود که اشرار معروفی که با «بتمن» مبارزه‌ کرده‌اند الان کجا هستند؟ مطابق سریال، بسیاری از آن‌ها به تیمارستان رفته‌اند، اما یکی از بزرگترینِ آن‌ها گویا مدت زیادی است که به این تیمارستان سر نزده است و آن شخص کسی نیست مگر «جوکر».

سریال Batwoman بزرگترین راز شوالیه‌‌ی تاریکی را برملا می‌کند

در قسمت هفدهم این سریال، سریال «بت‌وومن» طی یک پیچش ناگهانی مشخص می‌کند که «بتمن» یکی از بزرگترین دشمنان خود یعنی «جوکر» را کشته است. یکی از شخصیت‌های‌ این مجموعه فاش می‌کند که شوالیه‌ی محبوب شهر «گاتام» (Gotham) «جوکر» را حدود پنج سال پیش کشته شده است. هرچند که مشخص نیست چه چیز باعث شد «بتمن» قانون شماره یک را بشکند، اما حالا می‌دانیم که «بتمن»‌ در دنیای Arrowverse یک قاتل است. البته پیش از این هم احتمال ظهور «جوکر» در سریال «بت‌وومن» وجود نداشت، حالا دیگر مشخص شده که چنین چیزی بلاشک رخ نمی‌دهد. مگر آن‌که این سریال سعی کند به گذشته بازگشته و قتل این شرور را نشان دهد. حال باید دید که این آشکارسازی چه تاثیراتی روی دیدگاه شخصیت «بت‌وومن»‌ خواهد گذاشت.

 

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.