از اولین تصاویر و طراحی‌های کمیک TMNT: The Last Ronin رونمایی شد

از اولین تصاویر و طراحی‌های کمیک TMNT:The Last Ronin رونمایی شد

از اولین تصاویر‌ و طراحی‌های کمیک «لاک‌پشت‌های نینجا: آخرین رونین» رونمایی شد. با گزارش «کافه کمیک» از رونمایی اخیر داستان موردانتظار Last Ronin همراه باشید.

طی مصاحبه‌ای جدید، از اولین تصاویر و طراحی‌های کمیک Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin رونمایی شد. در ماه «دسامبر»، انتشارات IDW صدمین نسخه‌ی کمیک TMNT را منتشر کرد. در این شماره، تبلیغاتی وجود داشت که از داستان جدید آن‌ها یعنی Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin خبر می‌داد. پروژه‌ی The Last Ronin کار بسیار خاصی محسوب می‌شود چرا که از جمله خالقان TMNT، آقای «کوین ایست‌من» (Kevin Eastman) و «پیتر لیرد» (Peter Laird) را بعد از بیست‌وپنج سال باری دیگر گرد هم می‌آورد. انتشارات IDW طی مصاحبه‌ای اختصاصی با منابع، اولین تصاویر داستان جدید خود را منتشر نمود که ما شمایل کلی و حال‌وهوای آن را نشان می‌دهد. این طراحی‌ها «آخرین رونین» (The Last Ronin) را نشان می‌دهد. او درواقع یک لاک‌پشت بوده و تنها عضو باقی‌مانده‌ی خانواده‌ی خود محسوب می‌شود. حال، وی بازگشته و می‌خواهد انتقام اعضای‌ خانواده‌اش را بگیرد. همچنین، می‌توان مشاهده کرد که وی با خود وسایل با ارزش خانواده‌اش را حمل کرده تا گذشته‌ی آن‌ها را زنده نگه دارد. در طراحی‌های بعدی ما شاهد این هستیم که برای The Last Ronin شمایلی زخم‌دیده و سخت در نظر گرفته شده و می‌بینیم که از چه سلاح‌هایی قرار است استفاده کند. این سلاح‌ها البته برایمان آشنایند. آن‌ها عبارتند از چوب «بو» (Bo) متعلق به «داناتلو» (Donatello)، «کاتانا» متعلق به «لئوناردو» (Leonardo)، «سای» شخصی «رافائل» (Raphael) و «نان‌چیکو»های «مایکل‌آنجلو» (Michelangelo). داستان Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin قرار است در نسخه‌ای متفاوت از شهر «نیویورک» رخ داد. این شهر میزبان تنها لاک‌پشت زنده بوده که بدنبال انتقام و عدالت است. شما در ادامه می‌توانید طراحی‌های این اثر جدید را مشاهده کنید.

هنوز مشخص نشده که The Last Ronin کدام یک از برادران محبوب ما بوده، اما خوی انتقام‌جویانه‌اش را می‌توان از همین حالا احساس کرد. آیا شما برای داستان Teenage Mutant Ninja Turtles: The Last Ronin هیجان‌زده هستید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

4 دیدگاه در حال حاضر

  1. سلام خود کمیک اصلیش رو نمی زارین؟

  2. من این کیمک رو داخل یوتوب از کانال کامیک فکت دیدم و آخرین رونین در واقع مایکل آنجلو هست و داستانش عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.