کاراگردانان Avengers: Endgame فیلم لایواکشن هرکول را می‌سازند

کاراگردانان Avengers: Endgame فیلم لایواکشن هرکول را می‌سازند

دیروز شایعه‌ای مبنی بر ساخته شدن فیلم لایواکشن هرکول (بازسازی انیمیشن کلاسیک) به دست کاراگردانان Avengers: Endgame منتشر شد و امروز متوجه شدیم که این شایعه حقیقت داشت. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

جو و آنتونی روسو به‌صورت رسمی در حساب اینستاگرامی خود اعلام کردند که در ساخت فیلم هرکول دست دارند. البته این پست صرفا یک شوخی به‌حساب می‌آمد، اما تایید می‌کرد که شایعه‌های اخیر دروغ نبوده‌اند. کمی پیش اعلام شد که این دو برادر تهیه‌کنندگان فیلم لایواکشن هرکول هستند و فیلم‌نامه این اثر نیز به دست نویسنده فیلم شانگ چی (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) نوشته می‌شود. ناگفته نماند که این فیلم طی همکاری شرکت AGBO و دیزنی ساخته می‌شود؛ شرکتی که برادران روسو موسس آن هستند.

هنوز مشخص نیست که آیا این فیلم به انیمیشن اصلی وفادار خواهد بود یا صرفا از آن اقتباس می‌کند تا اثری متفاوت را به‌نمایش دربیاورد. دیگر بازسازی‌های دیزنی چون علاالدین، دیو و دلبر و شیر شاه بازسازی‌های وفاداری بوده‌اند؛ اما فیلم مولان که در راه اکران است، تغییراتی در شخصیت‌ها و ترانه‌های انیمیشن کلاسیک خود به‌وجود آورده است.

لایواکشن هرکول هنوز تاریخ اکرانی ندارد و با توجه به شرایط کنونی دنیا و شیوع ویروس کرونا، مشخص نیست چه زمانی برای اکران این فیلم در نظر گرفته شود.

آیا شما منتظر این فیلم خواهید بود؟ بیشتر دوست دارید کدام‌یک از انیمیشن‌های قدیمی و کلاسیک دیزنی به‌صورت فیلم لایواکشن بازسازی شوند؟ نظرات خودتان را با ما در میان بگذارید.

 

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.