زمان‌بندی برنامه‌های رویداد DC FanDome مشخص شد

زمان‌بندی برنامه‌های رویداد DC FanDome مشخص شد

ویروس کرونا رویدادهای مهم و زیادی را کنسل کرده است، رویدادهایی مانند San Diego Comic-Con in 2020 و E3 جزو بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های صنعت مربوط به خود هستند. به همین دلیل همه در تلاش‌اند تا تجربه بودن در این رویدادها را به خانه مردم بیاورند، به همین دلیل ما رویدادهای آنلاین Funimation و کامیک کان را دیدیم و تجربه کردیم. حال نوبت به DC رسیده تا با رویداد DC FanDome طعم یک رویداد آنلاین را به طرفداران خود بچشاند. حال برنامه دقیق این رویداد منتشر شده و بسیار هم پربار به نظر می‌رسد.

خصیصه اصلی رویداد DC FanDome پنل‌های آن هستند. در حالی که Comic-Con@Home اطلاعات زیادی راجع به فیلم‌های بزرگ منتشر کرد، DC FanDome قصد اجرا کردن پنل‌های زیادی درباره محصولات DC دارد. فیلم‌هایی مانند Wonder Woman 1984, The Flash, The Batman, The Suicide Squad, Shazam 2, Black Adam و نسخه Snyder Cut از فیلم Justice League همگی پنل مخصوص به خود را دارند.

همینطور دو پنل، مخصوص بازی‌های DC وجود دارد که یکی مربوط به بازی Suicide Squad از راک‌استدی، سازنده سه‌گانه Batman: Arkham و دیگری یک معرفی از استودیوی WB Games Montreal و احتمالا بازی بعدی بتمن است.

با این که لیست پایین مطلب راجع به یک منطقه به نام «Hall of Heroes» است که پنل‌های اصلی در آن جریان دارند، اما 5 منطقه دیگر هم وجود دارد که به نظر جالب می‌رسند. مثلا در منطقه WatchVerse درباره سریال‌های The Flash, Pennyworth, Black Lightning و Doom Patrol اطلاعات جدید کسب می‌کنیم. همچنین مناطق دیگری به نام‌های KidsVerse, YouVerse, FunVerse و InsiderVerse وجود دارند که هر کدام محتوای مخصوص طرفداران خود را دارند.

این رویداد مجازی به مدت 24 ساعت پشت سر هم برگزار می‌شود که بسیاری از پنل‌ها صبح زود کار خود را شروع می‌کنند و البته برای طرفداران رایگان هستند.

در ادامه شما لیست بهترین پنل‌های DC FanDome را با توضیح رسمی هر یک می‌یابید. این لیست درباره بازی‌ها و فیلم‌های DC است. پنل‌های بسیار دیگری در مورد کامیک‌ها وجود دارند که برای طرفداران مخصوص به خود جالب توجه‌اند. بیشتر پنل‌ها پیزی حدود 30 دقیقه به‌طول می‌انجامند، اما پنل‌های The Flash و Shazam هر کدام 10 دقیقه هستند.

پنل‌های Hall of Heroes رویداد DC FanDome:

فیلم زن شگفت انگیز

پنل فیلم Wonder Woman 1984 ساعت 21:30 شنبه 1 شهریور:

در فیلم Wonder Woman 1984 گل گدوت (Gal Gadot)، کریس پاین (Chris Pine)، کریستن ویگ (Kristen Wiig) و پدرو پاسکال (Pedro Pascal) به ایفای نقش می‌پردازند. در این پنل کارگردان/نویسنده/ تهیه کننده، پتی جنکینز (Patty Jenkins) با میزبانی Érico Borgo و Aline Diniz حضور دارند تا به سوالات طرفداران جواب دهند، در مورد فن آرت‌ها و کاسپلی‌ها صحبت و اطلاعات جدیدی راجع به فیلم منتشر کنند. البته چند سورپرایز هم برای طردفداران تدارک دیده‌اند.

پنل استودیوی Warner Bros. Games Montreal ساعت 22 شنبه 1 شهریور:

این پنل مخصوص گیمرها است که قطعا نمی‌خواهند معرفی بزرگ این استودیو را از دست بدهند و در جلسه سوال و جواب با توسعه دهنده شرکت کنند.

پنل Multiverse 101 در ساعت 22:45 شنبه 1 شهریور:

این کورس آموزنده و جذاب را درباره چگونگی خلق مولتی‌ورس با حضور جیم لی، رییس فیلم‌های DC، والتر هامادا و موسس Berlanti Productions/ تهیه کننده DCTV گرگ برلانتی از دست ندهید.

پنل Introducing Flash ساعت 23:15 شنبه 1 شهریور:

در این پنل، فیلم‌سازان فیلم فلش، Andy Muschietti و Barbara Muschietti، ستاره فیلم ازرا میلر و نویسنده آن، کریستینا هادسن اطلاعات جدیدی درباره اولین فیلم Flash به طرفداران عرضه می‌کنند.

پنل فیلم The Suicide Squad ساعت 23:30 شنبه 1 شهریور:

در این پنل، ابتدا نویسنده و کارگردان فیلم، جیمز گان به سوالات طرفداران پاسخ می‌دهد، سپس اعضای Task Force X را به صحنه می‌اورند.

اطلاعات جدیدی از فیلم Justice League Snyder Cut منتشر شد

پنل نسخه Snyder Cut از فیلم Justice League ساعت 2:15 یکشنبه 2 شهریور:

زک اسنایدر در حالی که درباره نسخه مورد انتظار فیلم سال 2017 توضیحاتی ارایه می‌دهد، به سوالات طرفداران و چند مهمان حاضر در پنل پاسخ می‌دهد.

پنل Black Adam ساعت 2:30 صبح یکشنبه 2 شهریور:

ستاره اولین فیلم مخصوص شخصیت Black Adam، دواین جانسن به صحنه می‌آید تا درباره داستان فیلم صحبت کند و به سوالات طرفداران پاسخ دهد. البته که چند سورپرایز هم برای طرفداران تدارک دیده‌اند.

پنل فیلم Aquaman ساعت 3:30 صبح یکشنبه 2 شهریور:

کارگردان این فیلم، جیمز وان (James Wan) و پاتریک ویلسن بازیگر نقش King Orm به اعماق دنیایی که جیمز وان خلق کرد می‌روند و صحنه‌های پشت صحنه مورد علاقه‌شان را از بزرگ‌ترین فیلمی که DC تابه‌حال ساخته به طرفداران نشان می‌دهند.

پنل فیلم Shazam ساعت 4 صبح یکشنبه 2 شهریور:

زک لیوای و چند تن از تیم شزم‌ها (Shazamcastmates) به همراه طرفدار شماره یک دی‌سی در فیلیپین، Gino Quillamor درباره این که فیلم بعدی درباره چه می‌تواند باشد صحبت می‌کنند.

Suicide-Squad

پنل بازی Suicide Squad: Kill the Justice League ساعت 4:30 صبح یکشنبه 2 شهریور:

ویل آرنت (Will Arnett) میزبان بازی جدید و مورد انتظار راک‌استدی، یعنی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League است و اطلاعات جدیدی از بازی خالق سه‌گانه Batman: Arkham برای طرفداران دارد.

پنل فیلم The Batman ساعت 5 صبح یکشنبه 2 شهریور:

کارگردان فیلم بتمن، مت ریوز (Matt Reeves) با میزبانی آیشا تایلر (Aisha Tyler) درباره فیلم جدید بتمن صحبت می‌کنند و چند سورپرایز هم برای طرفداران فیلم دارند.

این بود بهترین پنل‌های رویداد DC Fandome برای طرفداران فیلم و بازی‌های DC که در روز شنبه/یکشنبه، 1 تا ۲ شهریور برگزار می‌شود. شما منتظر کدام یک از این پنل‌ها هستید؟ نظر خود را در قسمت کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

طی این رویداد همراه کافه کمیک باشید تا در جریان آخرین اخبار و اتفاقات قرار بگیرید.

 

منبع: پی اس آرنا

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.