اولین تریلر فیلم Justice League Snyder Cut به‌نمایش در آمد

اولین تریلر فیلم Justice League Snyder Cut به‌نمایش در آمد

اولین تریلر فیلم Justice League Snyder Cut در رویداد DC FanDome به نمایش درآمد. این تریلر با موسیقی معروف Hallelujah اثر لئونارد کوهن به نمایش درآمد که یادآور یکی از صحنه‌های اولین فیلم ابرقهرمانی او یعنی Watchmen بود.

در رویداد DC FanDome زک اسنایدر و بازیگران فیلم حاضر شدند و پس از پرسش و پاسخی با طرفداران فیلم، اولین تریلر رسمی فیلم را نشان دادند. در این تریلر شاهد صحنه‌های جدید و بسیار متفاوتی مانند لباس سیاه سوپرمن هستیم و همچنین شخصیت‌های جدیدی مانند دارک‌سید، شرور معروف دنیای دی سی، در آن حضور داشتند. این تریلر را می‌توانید در زیر یا از طریق این لینک تماشا کنید:

علت استفاده اسنایدر از این موسیقی هنوز مشخص نیست. شاید پاسخی به هیتر‌هاست یا شاید تنها به این موسیقی علاقه دارد! فیلم‌های زک اسنایدر علی رغم آن‌که نظر منتقدان را جلب نکردند، طرفداران زیادی بدست آوردند به گونه‌ای که بسیاری به سبک او و تفاوت آن با سایر آثار در این ژانر علاقه‌مند شدند. نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League تنها به دلیل تقاضای بسیار طرفداران در سطح اینترنت ساخته و پخش می‌شود. اسنایدر که در ابتدا کارگردان فیلم بود، در سال 2017 بنا به دلایلی فیلم را ترک کرد و جاس ویدن، کارگردان فیلم Avengers، جایگزین او شد که نسخه نهایی بسیار بد بود و شکست خورد.

از بازیگران فیلم می‌توان به بن افلک در نقش بتمن، گل گدوت در نقش واندروومن، ازرا میلر در نقش فلش، ری فیشر در نقش سایبرگ و جیسون موموآ در نقش آکوامن اشاره کرد. همچنین جی کی سیمونز در نقش کمیسر گوردون، ایمی ادامز در نقش لویس لین و جرمی آیرونز در نقش آفرد پنی ورث نیز در فیلم حضور دارند.

فیلم Justice League Snyder Cut در سال 2021 روی سرویس HBO Max و در قالب 4 قسمت یک ساعته پخش می‌شود.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: پی اس آرنا

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.