اولین تریلر فیلم The Batman در رویداد DC Fandome به‌نمایش در آمد

اولین تریلر فیلم The Batman در رویداد DC Fandome به‌نمایش در آمد

در رویداد جنجالی DC Fandome، یکی از موردانتظارترین تریلرها به‌نمایش درآمد و این تریلر، مربوط به فیلم دیگری نبود جز فیلم بتمن! با وجود اینکه این فیلم قرار بود تا در ابتدا، فیلمی انحصاری برای بازیگر محبوب بن فلک (Ben Affleck) در دنیا و خط زمانی DC Extended Universe باشد، مسیر این فیلم با تغییراتی همراه بود و این فیلم اختصاصی شخصیت بتمن، توسط مت ریوز (Matt Reeves) کارگردانی می‌شود. وی برای نقش بتمن، از هنرنمایی بازیگر شهیر رابرت پتینسون (Robert Pattinson) بهره می‌برد و گفته شده که نسخه‌ای از دنیای DC که ریوز در ذهن دارد، میزبان شخصیت‌های کلاسیک و اصیل شهر گاتهام خواهد بود. در این فیلم علاوه بر پتینسون در نقش بتمن، زوئی کراویتز (Zoë Kravitz) در نقش زن گربه‌ای (Catwoman)، کولین فرل (Colin Farrell) در نقش پنگوئن (Penguin)، پاول دینو (Paul Dano) در نقش ریدلر (The Riddler)، اندی سرکیس (Andy Serkis) در نقش آلفرد پنی‌ورث (Alfred Pennyworth) و جفری رایت (Jeffrey Wright) در نقش افسر جیم گوردون (Commissioner Jim Gordon) نیز هنرنمایی خواهند کرد.

اولین نگاه به لباس مخصوص بتمن که رابرت پتینسون در این فیلم بر تن خواهد کرد را پیش‌تر در ویدیویی آزمایشی دیدیم. این ویدیو پیش از آنکه فیلم The Batman وارد مراحل توسعه شود، منتشر شده بود. برخی ویدیوها که از محیط‌های فیلم‌برداری این فیلم در کشور انگلستان لو رفته بود نیز اطلاعاتی در ارتباط با نسخه بدل‌کار لباس بتمن (Batsuit) در اختیار کاربران و طرفداران گذاشت. ریوز همچنین در حین مراحل فیلم‌برداری، تصاویری از بت‌موبیل (Batmobile) را نیز به‌اشتراک گذاشت. همچنین موتور بتمن (Batcycle) نیز در تصاویر و فیلم‌های محیط‌های فیلم‌برداری دیده شده بود. به‌صورت کلی، طرفداران بتمن و دی سی کم و بیش در جریان روند تولید این فیلم قرار گرفته‌اند، اما این اطلاعات چندان دقیق و رسمی نبوده‌اند. بخشی از دلیل این کار، توقف مراحل توسعه فیلم The Batman به‌علت شیوع بی‌وقفه و جهانی ویروس کرونا (COVID-19) بود. برای مثال، کراویتز (که نقش زن گربه‌ای را ایفا می‌کند) اعلام کرد که اگر پاندمی در کار نبود، لباس زن‌ گربه‌ای تاکنون نمایش داده شده بود. اما هم‌اکنون که طبق برنامه‌ریزی‌ها، مراحل توسعه این فیلم ماه آینده از سر گرفته می‌شود و تاریخ اکران آن نیز سال آینده، یعنی 2021 در نظر گرفته شده، رویداد DC FanDome که اخیرا برگزار شد فرصتی طلایی برای ریوز و دیگر دست‌اندرکاران این فیلم بود تا پیش‌نمایشی کامل و جامع برای فیلم ابرقهرمانی مورانتظار خود به مخاطبین و طرفداران ارائه دهد.

تریلر جدید فیلم The Batman شخصیت منفی و لباس زن گربه‌ای را نشان می‌دهد

در پنل مخصوص این فیلم در رویداد DC Fandome، ریوز از تریلر فیلم The Batman پرده‌برداری کرد. پیش از نمایش این تریلر، کارگردان این فیلم اعلام کرد که تاکنون تنها 25 تا 30 درصد از مراحل فیلم‌برداری و توسعه این فیلم پشت سر گذاشته شده است. در نتیجه محتوایی که در این تریلر به‌نمایش در می‌آید، تنها قسمتی کوچک از آن چیزی است که در اثر نهایی خواهیم دید.

شاید مهم‌ترین و بحث‌بر‌انگیزترین جنبه‌ای که در تریلر فیلم بتمن وجود دارد، آن است که شخصیت The Riddler که با هنرنمایی پاول دینو همراه است، شخصیت منفی اصلی این فیلم بوده و اینکه وی، مستقیما شوالیه تاریکی را هدف قرار داده و با مشغول کردن او به تعداد بالایی از معمای پیچیده، کار را برای بتمن بیش از پیش سخت کرده است. شخصیت گوردون که با بازی جفری رایت نیز همراه است، در حال بررسی پرونده‌های جرمی است که The Riddler مرتکب آن‌ها شده و در تریلر می‌بینیم که گوردون نظر بتمن درباره معماهای او را می‌پرسد. با توجه به راهروهای مملو از مامورهای پلیس و مراسم ختم بسیار شیکی که در تریلر به تصویر کشیده می‌شود، به‌نظر می‌رسد که The Riddler فرد بسیار مهمی در شهر گاتهام را به قتل رسانده. هنوز کاملا مشخص نیست که شخصیت پنگوئن در کدام قسمت داستان این فیلم جای می‌گیرد. اما از طرفی دیگر، از لباس زن گربه‌ای که کراویتز در نقش وی بازی خواهد کرد، رونمایی شد. این لباس بیشتر شبیه به لباسی مخصوص مخفی‌کاری است، چرا که او می‌خواهد به خانه مقتول وارد شده و به گاوصندوق وی دست‌برد بزند.

اما به تبع، بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رونمایی که در تریلر فیلم بتمن انجام شد، مربوط به خود شخصیت بتمن با بازی رابرت پتینسون بود. در این تریلر، شوالیه تاریکی را در شهر گاتهام در حال دست و پا کردن نام برای خود می‌بینیم. هنوز کاملا مشخص نیست که برخورد پلیس شهر گاتهام با بتمن چگونه خواهد بود. با وجود اینکه افسر گوردون با وی رابطه‌ای نسبتا صمیمانه داشته و از او درخواست کمک می‌کند، در قسمتی از تریلر می‌بینیم که بتمن در حال هل دادن و کنار زدن تعدادی افسر پلیس از سر راه خود است که برخوردی کاملا غیردوستانه به‌نظر می‌رسد. همچنین لازم به ذکر است که شخصیت بتمن در این فیلم بسیار بی‌رحم به‌نظر می‌رسد، چرا که در قسمتی که در آخر تریلر، بتمن را در حال مبارزه با یکی از اعضای گروه‌های خلافکار می‌بینیم، بتمن بیش از حد نیاز او را کتک می‌زند! هنگامی که بتمن جمله «من انتقام هستم!» را زمزمه می‌کند، کاملا گویای آن است که بتمنی که با آن طرف هستیم، بسیار تیره و تاریک است. همان‌طور که پیش‌تر نیز گفتیم، این تنها بخشی از آشی است که مت ریوز با فیلم جدید خود از دنیای دی سی برای طرفداران پخته است. به‌همین دلیل، با وجود اینکه این تریلر اطلاعات مختصری از حال و هوا و داستان فیلم را به ما می‌دهد، هنوز بسیاری از جنبه‌های فیلم وجود دارند که کاملا از آن بی‌خبریم.

در انتها از شما دعوت می‌کنیم از تماشای تریلر جدید فیلم The Batman لذت ببرید.

 

 

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: پی اس آرنا

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

2 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: بزرگترین غایب فیلم The Batman 2021 مت ریووز ،جوکر، کجاست ؟
  2. پینگ بک: رابرت پتینسون و دستمزد چند میلیون دلاری‌اش برای The Batman | کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.