• صفحه خانگی
  • >
  • ویدیو
  • >
  • گزیده اخبار رویداد DC Fandome : آنچه در اولین دی سی فندوم به‌نمایش در آمد

گزیده اخبار رویداد DC Fandome : آنچه در اولین دی سی فندوم به‌نمایش در آمد

گزیده اخبار رویداد DC Fandome : آنچه در اولین دی سی فندوم به‌نمایش در آمد

دیروز رویداد DC Fandome برگزار شد، رویدادی که در آن دی سی حسابی به طرفداران کمیک‌ها و شخصیت‌هایش رسید و طی برنامه‌های مختلفی چون Hall of Heroes آثار جدید خود را به این طرفداران نشان داد. در این رویداد فیلم‌ها، بازی‌ها، کمیک‌ها، اقتباس‌های تلویزیونی و آثار دیگری برای بار اول معرفی شدند و برخی که از قبل معرفی شده بودند، اطلاعات جدیدی از آنها منتشر شد. ما نیز به نوبه خود تلاش کردیم مهم‌ترین اخبار و اتفاقات این رویداد پوشش دهیم. در ادامه می‌توانید نگاهی به گزیده اخبار و تریلرهای رویداد DC Fandome بیاندازید.

تریلر جدید فیلم Wonder Woman 1984

 

 

اولین تریلری که در رویداد DC Fandome به‌نمایش در آمد از قسمت دوم فیلم Wonder Woman بود که در بالا آن را تماشا می‌کنید. فیلم Wonder Woman 1984 به کارگردانی پتی جنکینز و با بازی گل گدوت، کریس پاین، مکسول لرد و کریستن ویگ در تاریخ 11 مهر (2 اکتبر) اکران خواهد شد. از طریق این لینک می‌توانید خبر کامل این معرفی را بخوانید.

معرفی بازی Gotham Knights

 

 

بالاخره در این رویداد بازی موردانتظار بتمن معرفی شد، اما در این بازی بتمن مُرده و همکاران جوان‌اش تبدیل به شوالیه‌های جدید گاتهام می‌شوند! بازی Gotham Knights در سال ۲۰۲۱ میلادی برای پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس و پی سی منتشر می‌شود. از طریق این لینک می‌توانید خبر کامل این معرفی را بخوانید.

لیست بازیگران فیلم The Suicide Squad

 

 

با این‌که منتظر نمایش تریلری از فیلم The Suicide Squad با کارگردانی جیمز گان در DC Fandome بودیم، اما شاهد نمایش لیست بازیگران و شخصیت‌های حاضر در این فیلم شدیم که کم تعداد نیز نیستند! این فیلم در تاریخ 15 مردادماه سال آینده، (Aug. 6, 2021) اکران خواهد شد. از طریق این لینک می‌توانید خبر کامل این معرفی را بخوانید.

اولین تریلر فیلم Justice League Snyder Cut

 

 

بعد از ماه‌ها تشکیل کمپین و درخواست کردن از شرکت برادران وارنر، چندی پیش مشخص شد HBO می‌خواهد که نسخه زک اسنایدر فیلم جاستیس لیگ در پلتفرم HBO Max پخش شود و بدین شکل طرفداران هم به خواسته خود رسیدند. فیلم Justice League Snyder Cut در سال 2021 روی سرویس HBO Max و در قالب 4 قسمت یک ساعته پخش می‌شود. از طریق این لینک می‌توانید خبر کامل این معرفی را بخوانید.

تیزر و اطلاعات جدید فیلم Black Adam

 

 

کمتر کسی انتظارش را داشت که فیلم بلک ادم با حضور دوین جانسون یا راک، قرار است از نظر تنوع شخصیتی اینقدر پرملات باشد و گروه Justice Society of America را در خود جای دهد! به هر روی، دو تیزر از این فیلم به‌نمایش در آمد و راک نیز کلی درباره ماهیت و چیستی آن توضیح داد که یکی از تیزرها را در بالا تماشا می‌کنید و تیزر دوم و باقی اطلاعات را می‌توانید از طریق این لینک دریافت کنید.

تریلر بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

 

 

چندی پیش تایید شد که بازی بعدی استودیو راک‌استدی با تمرکز بر Suicide Squad ساخته می‌شود، اما این‌بار آنها به هر ماموریتی اعزام نشده‌اند و این دفعه هدف‌شان کشتن اعضای جاستیس لیگ است! این بازی برای کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و پی سی در سال 2022 میلادی، عرضه خواهد شد. از طریق این لینک می‌توانید خبر کامل این معرفی را بخوانید.

اولین تریلر فیلم The Batman

 

 

آخرین پنل رویداد DC Fandome می‌توان گفت موردانتظارترین و مهم‌ترین آن بود که پس از صحبت‌های مت ریوز درباره فیلم The Batman، شاهد اولین تریلر رسمی این فیلم بودیم که در بالا آن را تماشا می‌کنید. فیلم The Batman قرار است در تاریخ ۹ مهر ۱۴۰۰ (۱ اکتبر ۲۰۲۱) اکران شود. از طریق این لینک می‌توانید خبر کامل این معرفی را بخوانید.

این بود گزیده اخبار و نمایش‌های رویداد DC Fandome. امیدواریم از طریق این مطلب تریلرهای مورد نظر خود را پیدا کرده باشید و درباره آثار در راه دی سی اطلاعات مورد نظرتان را کسب کرده باشید. برای خواندن اخبار بیشتر و اتفاقات رویداد DC Fandome به این لینک سر بزنید.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: پی اس آرنا

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: با شخصیت های فیلم The Suicide Squad به کارگردانی جیمز گان بیشتر آشنا شوید - کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.