آینده سریال The Walking Dead با مجموعه Carol and Daryl رقم خواهد خورد

آینده سریال The Walking Dead با مجموعه Carol and Daryl رقم خواهد خورد

پایان داستان نزدیک است، اما حماسه‌ای جدید در انتظار The Walking Dead و شخصیت‌های محبوبی مثل دریل (Daryl) و کرول (Carol) است.

سریال The Walking Dead کم کم به فصل آخر و پایان خود نزدیک می‌شود. مبارزه با زامبی‌ها سال ۲۰۱۰ هنگامی آغاز شد که شبکه AMC اولین قسمت این مجموعه را در هالووین به نمایش گذاشت. در این دهه‌ دو سریال اسپین‌آف با عنوان‌های Fear The Walking Dead و The Walking Dead: World Beyond تولید شد. فصل پایانی این دو مجموعه در سال ۲۰۲۱ به مرحله‌ی تولید خواهد رسید. سه عنوان اصلی دنیای مردگان متحرک پایان همزمانی خواهند داشت که با فیلم اختصاصی ریک گرایمز (Rick Grimes) به اوج خود می‌رسد. این سرانجام بی شباهت به پایان دنیای سینماتیک مارول (Marvel Studios) نیست که با Avengers: Infinity War و Avengers: Endgame تمام شد.

به گفته‌ی اسکات گیمپل (Scott Gimple)، تهیه‌کننده این مجموعه، دنیای مارول کمی متفاوت است. آینده این سریال کاملا چیز دیگری خواهد بود و شخصیت‌های جدیدی خواهیم داشت؛ این در‌حالی است که شخصیت‌های محبوب و قدیمی داستان هم دخیل خواهند بود. اسپین‌آف جدید The Carol/Daryl Show همراه با مینی سریال‌های دیگر اضافه می‌شود.

ما می‌خواهیم داستان Walking Dead در زندگی روزمره مخاطبان جایگاه خود را حفظ کند؛ این هدف اصلی ماست. رابطه‌ی بین کرول و دریل محبوبیت ویژه‌ای بین هواداران دارد و این موضوع بهانه‌ای بود برای کلید زدن تولید این اسپین‌آف. فعلا به نمایش درآمدن سرگذشت دریل و کرول پس از پایان سریال تایید شده است؛ اما علاقه بسیار زیادی برای ادامه دادن داستان شخصیت‌هایی مثل نیگن (Negan) و (Maggie) وجود دارد که ممکن است به مرحله تولید برسد. Tales Of The Walking Dead هم مجموعه جدیدی خواهد بود که به صورت مختصر به نمایش سرگذشت پنهان شخصیت‌های قدیمی و جدید این سریال خواهد پرداخت.

فصل دوم و پایانی مجموعه The Walking Dead: World Beyond در سال ۲۰۲۱ تولید خواهد شد و نیمه دوم فصل ششم سریال Fear The Walking Dead بعد از فصل دهم مجموعه The Walking Dead در ماه فوریه پخش خواهد شد.

گذشته از داستان کرول و دریل، علاقه دارید کدام‌یک از شخصیت‌های این دنیای کامیک محور را در سریال‌های اختصاصی خود پس از پایان مجموعه اصلی مشاهده کنید؟ نظرات‌تان را با ما به اشتراک بگذارید.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.