مارول پیوند باستانی Iron Fist با واکاندا را فاش کرد

مارول پیوند باستانی Iron Fist با واکاندا را فاش کرد

اعلامیه‌ی مارول برای پخش Iron Fist’s Heavenly Cities در ماه مارچ، ارتباط آن با بلک پنتر و واکاندا را بیش از هر زمان دیگری فاش می‌کند. با کافه کمیک همراه باشید تا سر از این ارتباط مرموز دربیاوریم.

کمیک مارول در شرف کشف ارتباط پنهانی میان Iron Fist (مشت آهنی) و زادگاه بلک پنتر یعنی واکاندا است. دنی رند که همان مشت آهنی با عمر جاودانه است، به عنوان قهرمان شهر K’un Lun شناخته می‌شود. این شهر یکی از هفت پایتخت میان شهرهای بهشت است، قلمروهای باستانی‌ که از دید مردم عادی پنهان مانده است. هرکدام از آن‌ها با توجه به جدول زمانی‌ که میان ستارگان وجود دارد روی صفحه‌ی فانی (محل قرارگیری همه‌ی موجودات زنده که شامل چهار کهکشان و سیارات آن‌ها می‌شود) ظاهر می‌شوند.

هر یک از هفت پایتخت بهشت از یک هنر رزمی کلاسیک توسط یک گروه خیالی الهام گرفته شده است. برای مثال شهر K’un Zi، شهری دارای جادوی سیاه است که توسط مادری خبیث به‌نام کرین اداره می‌شود؛ فرمان‌روایی عنکبوت‌ها شهری در نپال است که با تار عنکبوت پوشیده شده است. همانطور که مشت آهنی مدافع شهر K’un Lun است، هریک از هفت پایتخت بهشت قهرمان منحصر به فرد خود را دارد. Z’Gambo، یکی از جذاب‌ترین و مرموزترین شهرها است که توسط شاهزاده‌ی ناشناخته‌ی یتیمان (Prince of Orphans) محافظت می‌شود.

در مجموعه Iron Fist: Heart of the Dragon ساخته لری هاما و دیوید واچر، هفت شهر بهشتی را می‌بینید که در حال جنگ با یک‌دیگرند. اعلامیه‌ی مارول برای انتشار فصل سوم این مجموعه در ماه مارچ، نشان می‌دهد که سرانجام شهر Z’Gambo در صفحه فانی ظاهر خواهد شد و این اتفاق در کشور واکاندا که توسط بلک پنتر فرمان‌روایی می‌شود، خواهد افتاد. نمونه‌ی کامل این اعلامیه را در پایین مشاهده خواهید کرد:

  • IRON FIST: HEART OF DRAGON #3
  • لری هاما (نویسنده)
  • دیوید واچر (هنرمند)
  • طراحی کاور توسط بیلی تن و جفری ورگگ
  • جنگ شهر‌های آسمانی به واکاندا می‌آید!
  • Z’Gambo در واکاندا با ارتشی از ارواح حاضر می‌شود!
  • شهرهای دیگر با انبوهی از شروران و ارواح مارول در سراسر جهان پدیدار می‌شوند!
  • آیا مشت آهنی می‌تواند جلوی این فاجعه‌ی جهانی را بگیرد؟ آیا او خواهد فهمید چه کسی پشت این آفت کشنده است؟

قبلا به Z’Gambo اشاره شده بود، شهری که در مسابقه‌ی مدافعان Matt Faction حضور داشت، مکانی که تصور می‌شد در همسایگی واکاندا است و توسط شاهزاده‌ی یتیمان فتح شده است. به‌نظر می‌رسد مجموعه کمیک لری هاما یعنی مشت آهنی: قلب اژدها، شهر Z’Gambo را با رویکردی سنتی شبیه به دیگر شهرهای آسمانی نشان می‌دهد و در نتیجه باعث به‌وجود آمدن سوالات جذاب و شگفت‌انگیزی در مورد تاریخ واکاندا و Z’Gambo می‌شود.

همانطور که در نبرد مدافعان (Faction’s Defenders) مشخص شد، تمامی مردمان Z’Gambo توسط شاهزاده‌ی یتیمان قربانی شده بودند. اما حالا انگار زنده شده‌اند. دیدن این نوع از رستاخیز که به واکاندا نیز مرتبط است آن‌قدرها هم دور از ذهن نیست. احتمالا Z’Gambo با نکروپولیس یا همان شهر مردگان واکاندا یا حتی با محراب رستاخیز که در جنگل واکاندا قرار دارد ارتباط تنگاتنگی دارد. برای ما بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود تا ببینیم مارول چگونه این رشته‌ها را بهم وصل می‌کند و شهرهای آسمانی چطور تاریخ کشور بلک پنتر را بازنویسی می‌کنند.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.