خدانگهدار رابین، هویت جدید پسر بتمن مشخص می‌شود

خدانگهدار رابین، هویت جدید پسر بتمن مشخص می‌شود

پس از ماه‌ها ناراحتی و عصبانیت، پسر بتمن یعنی دیمین وین (Damian Wayne) نام رابین (Robin) را رها کرد. اما او بدون این لقب چه راه تاریکی را طی خواهد کرد؟ در ادامه با ما همراه باشید.

خدانگهدار رابین،پسر بتمن هویت جدید پیدا میکند

پسر بتمن نام رابین را کنار گذاشته و بتمن از این کار او متنفر شده. دیمین وین بعد از تیم دریک (Tim Drake) در سال 2006 رابین بوده، اما او پس از افزایش تنش بین خودش و پدرش بروس وین (Bruce Wayne) و  Teen Titans، تصمیم گرفته راه‌اش را از راه پدرش جدا کند. Detective Comics شماره 1033 این جدایی را رسمی می‌کند و بتمن به پسرش یک فرصت دیگر می‌دهد، اما دیمین راهی متفاوت را انتخاب می‌کند.

کمیک مذکور با نویسندگی پیتر جی توماسی (Peter J. Tomasi) و طراحی برد واکر (Brad Walker) تولید شده است. در این کمیک و دیگر کمیک‌ها با خط‌های داستانی مرتبط اتفاقات مهمی می‌افتد، مهم‌ترین آن نبرد دیمین با بتمن در شماره 2 Teen Titans Annual است. پس از اینکه بین (Bane)، آلفرد (Alfred) را در مقابل دیمین کشت، خشم و عصبانیت او باعث شد تا در مبارزه با ابرشرورها بی‌رحم‌تر شود. وقتی بتمن فهمید در نبردی با دیمین روبرو شد و باعث شد او عنوان رابین را تقبیح کند و به‌طور یکسان از بتمن و تایتان‌ها سرکشی کند.

بتمن این کار را در Detective Comics دنبال کرد، با شروع شماره 1030، هنگامی که او ردیابی دیمین را از سر گرفت. او متوجه شد که دیمین هنوز با لباس جدیدی در حال مبارزه با جنایت است که قرمز و سبز رابین را به رنگ سیاه و خاکستری در می‌آورد و باعث می‌شود او مانند نقطه تلاقی بین خود بتمن و  قاتل پدر بزرگ‌اش راس الغول به نظر برسد. دیمین همچنین یک مأموریت دارد: او پرونده سیاه را به سرقت برد که مملو از رمز و رازهای جنایتکارانه‌ای است که بروس در حل آنها ناتوان بوده و مأموریت خود را برای حل همه آنها بدون کمک بتمن آغاز کرده است. در شماره 1033، مسیر آنها به هم نزدیک می‌شود زیرا تحقیقات مربوطه هر دو را به مقابله با هاش (Hush)، مغز متفکر بانداژشده که تقریباً هر قهرمان دیگر خانواده خفاش را ربوده است، وا می‌دارد. بتمن از این نبرد به عنوان دلیل نهایی برای پیوند دوباره بتمن و رابین، پدر و پسر، استفاده می‌کند اما گوش دیمین بدهکار نیست.

من سعی کردم مسیر تو را دنبال کنم. پدر، من اشتباه می‌کردم.

دیمین وین اولین رابینی نیست که راه‌اش را از بتمن جدا می‌کند، اما راهی شوم‌تر از نایت وینگ (Nightwing) یا رد رابین (Red Robin) را در پیش گرفته است (داستان رد هود «Red Hood» هنوز تاریک است، اما حداقل او در 13 سالگی قاتل نشد). قبل از اینکه دیمین رابین باشد، او توسط تالیا الغول، یک جنگجو و قاتل آموزش دیده بود.

هویت جدید دیمین در یک داستان دو قسمتی با عنوان “شیطان یا کارآگاه” مورد بررسی قرار می‌گیرد که از شماره 106 بتمن آغاز می شود و در کمیک‌های کارآگاهی شماره 1034 به پایان می‌رسد. هر دو کمیک‌ها در مارس 2021 منتشر می‌شوند.

باید ببینیم که دیمین وین چه زمانی اسم و لقب جدیدش را انتخاب می‌کند و تحت چه عنوانی به مبارزه با جنایت ادامه می‌دهد. نظر شما چیست؟ پسر بتمن بعد از رابین می‌تواند چه راهی در پیش بگیرد؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

برای دنبال کردن آخرین اخبار و مقالات کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.