دنباله سریال Batman The Animated Series ساخته می‌شود

دنباله سریال Batman The Animated Series ساخته می‌شود

جدیداً شایعه‌ای پخش شده است که دنباله سریال Batman The Animated Series ساخته می‌شود. با کافه کمیک همراه باشید.

قطعاً یکی از محبوب‌ترین و بی‌نظیرترین سریال-انیمیشن‌هایی که بین سال‌های ۱۹۹۲ و ۱۹۹۵ در چهار فصل پخش شد، سری Batman The Animated Series بوده است. حالا به به تازگی شایعه‌ای توسط مجریان برنامه Fatman Beyond، مارک برناردین (Marc Bernardin) و کوین اسمیث (Kevin Smith) پخش شده است که شبکه HBO Max درحال توسعه و ساخت ادامه این سریال-انیمیشن محبوب است.

برناردین درباره این پروژه گفت:

شایعه اینه که شبکه HBO Max داره روی سری جدید این انیمیشن کار میکنه و میخواد که اون رو ادامه بده.

برناردین این را هنگامی می‌گفت که لبخندی بزرگ بر لب داشت و برایش سخت بود تا هیجان خویش را کنترل کند. اسمیث در تایید صحبت‌های همکار خود اضافه کرد:‌

من توی این داستان دخیل نیستم اما این خبر رو از آدمای به‌شدت قابل اعتمادی شنیدم. وقتی خودم خبر رو شنیدم از هیجان دیوونه شدم! به‌نظرم که این خبر حقیقت داره و شایعه نیست. این رو بهتون نمیگم که آماده‌ی زمان پخش‌اش باشید و ساعت‌هاتون رو کوک کنید؛ اما دارم میگم که این یه ایده‌ی خیلی خوبی بوده که حالا داره میوفته روی غلتک. به‌نظر من که حتمی‌ئه. اینطوری نیست که یه سری بگن ما براش دیگه پیر شدیم، نه! این یه انیمیشن لعنتی! همه میتونن باهاش همراه بشن و داستان رو باهاش ادامه بدن.

اگر که شایعه تایید شود، این انیمیشن تبدیل به دومین انیمیشن دی‌ سی می‌شود که شبکه HBO Max آن را به‌طور کامل می‌سازد. سری Batman The Animated Series که از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین آثاری است که ساخته شده. همچنین این انیمیشن بود که شخصیت هارلی کوئین (Harley Quinn) را به جهان کمیک اضافه کرد.

نظر شما چیست؟ آیا هیجان زده شده‌اید؟ دوست دارید ادامه این سری با همان کیفیت بالایی که Harley Quinn ساخته شد، تولید بشود؟ برایمان بنویسید.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: ‌CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.