• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • تام هالند نمی‌داند که اندرو گارفیلد و توبی مگوایر در Spider-Man 3 حضور دارند یا نه

تام هالند نمی‌داند که اندرو گارفیلد و توبی مگوایر در Spider-Man 3 حضور دارند یا نه

تام هالند نمی‌داند که اندرو گارفیلد و توبی مگوایر در Spider-Man 3 حضور دارند یا نه

تام هالند «Tom Holland» یکی از افرادی‌ست که داستان فیلم‌های مارول را به صورت فاجعه‌باری اسپویل می‌کرد اما در مورد فیلم جدیدش یعنی Spider-Man 3 کاملا سکوت کرده و چیزی نمی‌گوید.

به نظر می‌آید که این فیلم یک لایو اکشن باشد. در این فیلم سه بازیگر یعنی تام هالند، توبی مگوایر «Tobey Maguire» و اندرو گارفیلد «Andrew Garfield» در نقش اسپایدرمن یا همان پیتر پارکر «Peter Parker» ایفای نقش می‌کنند. همچنین کریستن دانست «Kirsten Dunst» در نقش مری-جین واتسون «Mary-Jane Watson» و اما استون «Emma Stone» در نقش گون استیسی «Gwen Stacy» به ایفای نقش می‌پردازند.

از هالند در برنامه Variety’s Awards Circuit Podcast سؤال شد که آخرین باری که با توبی، اندرو و کرستن وقت گذرانده کی بوده است؟

او در جواب به این سوال گفت:

من تا به حال کریستن دانست را ندیدم. اندرو را تنها یک بار و آن هم در مراسم BAFTA دیدم. او بسیار دوست داشتنی و همکار خوبی است و ما گفت و گو خوبی با هم داشیم. بعد از انتشار فیلم Spider-Man: Homecoming، چند باری توبی را در مهمانی هایی در لس آنجلس دیدم. او واقعا عالی بود. آنها واقعا دوست داشتنی بودند. امیدوارم از سری فیلم های اسپادرمن لذت ببرند.

وقتی از هالند سؤال شد که آیا ممکن است هر کدام از آن‌ها در فیلم Spider-Man 3 بازی کنند؟ جواب داد:

من نمی دونم. اگر هم باشند تاکنون به من چیزی نگفته‌اند. من می‌توانم بگویم که این فیلم یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی خواهد شد. می‌نشینید، فیلمنامه را می‌خوانید و می‌بینید که آنها در حال تلاش برای انجام چه کاری هستند و در حال رسیدن به موفقیت در انجام‌اش هستند. این واقعاً چشمگیر است. من هرگز فیلم مستقل ابرقهرمانی ندیده‌ام که کاملاً شبیه آن باشد.

به نظر شما دلیل حرف‌های هالند چه بوده است؟ آیا خبرهای مبنی بر حضور اندرو گارفیلد و توبی مگوایر تنها شایعاتی برای جذب مخاطب بوده‌اند یا این که هالند تنها از جواب دادن به سؤالها فرار کرده است؟ نظرات‌تان را با ما در میان بگذارید.

 

برای دنبال کردن آخرین اخبار و مقالات کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: Digitalspy

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.