«هنری کویل» تمایل ایفای نقش در دنیای سینمایی مارول را دارد

به مارول بعد از ریبوت سوپرمن؟!

زمانی که خبر ریبوت شخصیت و جهان سوپرمن توسط جی جی آبراز منتشر شد، احتمالاتی به‌وجود آمده مبنی بر حرکت هنری کویل از دی سی به مارول. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

شاید این جمله مقداری تند باشد و به مزاق خیلی‌ها خوش نیاید، اما دستاوردهای هنری کویل (Henry Cavill) روی کاغذ، توجه بیشتری را به خود جلب می‌کند تا در عمل. درست است که این بازیگر ۳۷ ساله‌ی انگلیسی در هالیوود برای خود صاحب نام است و یکی از مهم‌ترین و معروف‌ترین نقش‌های تلویزیونی، سوپرمن (Superman)، را ایفا کرده و هنوز هم مسئولیت‌اش را بر عهده دارد؛ اما کاملا واضح است که او، آن‌طور که مردم انتظار داشتند، نتوانست در حد عالی و درجه یک، یا به اصطلاح در سطح A کار خود را انجام دهد. قبل از اینکه کویل، در رقابت نهایی برای ایفای نقش جیمز باند (James Bond) در برابر دنیل کریگ، این نقش را از دست بدهد، برای اولین بار، ایفای نقش سوپرمن را در فیلم Superman: Returns از دست داد و این نقش به برندِن راث (Brandon Routh) رسید؛ اما نهایتاً کویل به‌عنوان سوپرمن در پرفروش‌ترین فیلم این شخصیت-به کارگردانی زک اسنایدر (Zack Snyder)- انتخاب شد. اما بحث ناامید کننده‌ی ماجرا آن‌جاست که او هیچ وقت نتوانست قسمت دوم از فیلم خود را داشته باشد (برای مثال فیلمی با عنوان Man of Steel 2) و درحال حاضر به‌نظر می‌رسد که سوپرمن قرار است توسط جی‌ جی آبرامز ریبوت شود و شخص دیگری جایگزین کویل شود.

Henry Cavill Is a Soft, Swole Sherlock Holmes in Netflix's Enola Holmes

 

کویل در آخرین فیلم نتفلیکس که به‌عنوان پربازدیدترین فیلم اوریجینال این شبکه نام گرفت، به ایفای نقش شرلوک هلمز (Sherlock Holmes) پرداخت؛ اما در لیست کسانی که عهده‌دار این نقش بوده‌اند، در جایگاه آخر-یا نزدیک به آخر- قرار گرفت؛ شاید خیلی از فیلم‌های کویل، افتضاحاتی به بار آوردند مانند Night Hunter، اما همیشه نسخه‌ای از مجموعه‌ی «ماموریت غیر ممکن» به اسم Mission Impossible: Fallout با نمره‌ی بالا وجود دارد که به‌عنوان یک موفقیت جدی برای او به شمار برود. اینکه آیا کویل دوباره لباس قدرتمندترین ابرقهرمان زمین را برتن می‌کند یا خیر، باید منتظر بمانیم و ببینیم؛ اما یکی از اینسایدرهای (Insider) سینما، دنیِل ریچمن (Daniel Ritchman)، ادعایی داشته مبنی بر اینکه کویل با استودیو مارول، بعد از انتشار خبر ریبوت شدن شخصیت سوپرمن، برای ایفای نقش شخصیتی تماسی داشته است. البته او اطلاعات بیشتری درباره‌ی این موضوع نمی‌دهد.

Henry Cavill as Captain Britain Superman | Comic heroes, Superman, Men's blazer

درست است، ما شایعات بسیار زیادی شنیده‌ایم که او از دی سی (DC) مهاجرت می‌کند و پس از ورود به جهان سینمایی مارول (MCU) عهده‌دار یکی از نقش‌های آن می‌شود که بیشتر از همه به شخصیت Captain Britain اشاره شده. اگر که کویل چنین کاری کند و به سمت جهان مارول نقل مکان کند، در عین حالی که سوپرمن آبرامز تازه دارد محبوبیت می‌گیرد، مانند یک توهین بزرگ به کمپانی وارنر است.

شما با تغییر بازیگر سوپرمن موافق هستید؟ یا دوست دارید کویل را نقش یکی از شخصیت‌های مارول ببینید؟ برایمان بنویسید.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: We Got This Coverd

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.