تلاش WB برای حضور رابرت داونی جونیور در DCEU

Robert-Downey-jr-in-DC

دنیل ریکتمن از همکاری احتمالی DC و برادران وارنر (WB) با رابرت داونی جونیور خبر می‌دهد.

دی‌سی در 2014 و دستاوردها تا به امروز

برگردیم به اکتبر 2014، زمانی که DCEU یا DC Extended Universe از ده عنوان سینمایی خود رونمایی کرد. این کار نشان می‌داد که دی‌سی در مسیر جدیدی قرار گرفته. عناوینی مانند شزم (Shazam)، خشم خدایان (Fury Of Gods)، واندر وومن 3 (Wonder Woman) هنوز هم در دست ساخت هستند. جوکر در باکس آفیس بیش از یک میلیارد دلار فروخت و توانست جوایز متعددی را از آن خودش کند. تمرکز اصلی فقط روی بتمن نیست و جی.جی آبرامز (J.J Abrams) هم درحال راه‌اندازی دوباره پروژه فیلم سوپرمن است.

اما والتر هامادا (Walter Hamada)، مدیر اجرایی پروژه‌های اخیر دی‌سی، خبر داد که قرار است 2 عنوان مستقل از هم برای فرنچایز شوالیه تاریکی (Dark Knight) ساخته شود. به‌نظر می‌رسد که این برنامه‌ها قرار است به‌طور انحصاری برای HBO MAX باشد.

آینده دی‌سی

پیش‌بینی حرکت بعدی استودیو‌های کمیک بوکی سخت تر از هر زمان دیگری شده. از ساخت عناوین متفاوت گرفته تا بازیگران آنها. با این وجود، دنیل ریکتمن (Danial Richtman) مدعی است که WB سخت در حال تلاش برای همکاری با رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) در پروژه‌ای نامعلوم است. اطلاعات تکمیلی از این پروژه یا اسم کارکتری که رابرت قرار است در آن بازی کند هنوز به‌دست نیامده، اما می‌توان گفت گزینه‌های خوبی برای او روی میز قرار دارد.

مرد آهنی مارول در فرنچایزی دیگر؟

جونیور هنوز عضوی پررنگ در دنیای سینمایی مارول است و این چالشی برای دی‌سی خواهد بود. چطور قرار است WB و DC تصویری از رابرت بسازند که تداعی‌کننده مرد آهنی نباشد؟ یا بتوان آن را عضوی از یک دنیای کمیکی دیگر به‌شمار آورد؟

البته رابرت فعلا از عرصه ابرقهرمانی تا حدی دور شده است، اما نکته قابل توجه دیگر دستمزد اوست. باید دید آیا در آینده، DC و WB می‌توانند روی دستمزد جونیور به توافق برسند یا نه.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: WeGotThisCovered

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.