کریستین بیل برای بازگشت به نقش Batman درحال مذاکره است

کریستین بیل برای بازگشت به نقش Batman درحال مذاکره است

بعد از تایید حضور کریستین بیل (Christian Bale) در قسمت جدید Thor، اخباری مبنی بر مذاکره‌ی با او برای بازگشت به نقش Batman صورت گرفته؛ برای ادامه خبر با کافه کمیک همراه باشید.

چند ماه پیش بود که مارول (Marvel) تایید کرد کریستین بیل در فیلم Thor: Love and Thunder به‌عنوان شرور اصلی داستان حضور خواهد داشت؛ فیلم‌برداری این فیلم مدتی است که شروع شده و احتمال دارد که بازگشت این بازیگر دوست‌داشتنی برای حضوری مجدد در دنیای ابرقهرمانان به مذاق او خوش بیاید و او را به فکر حضور مجددش در قامت شوالیه تاریکی، بتمن (Batman)، بیاندازد. ۹ سال از آخرین حضور بیل در آخرین قسمت از سه‌گانه پرطرفدار نولان یعنی The Dark knight Rises می‌گذرد و پس از شروع کار DCEU و معرفی بن افلک (Ben Affleck) به‌عنوان بتمن جدید، کسی فکرش را نمی‌کرد که بیل را دوباره در نقش بتمن ببیند؛ اما قرار است که فیلم The Flash بصورت رسمی ماجرای دنیاهای چندگانه (Multiverse) را در دی سی (DC) باز کند و این به معنای وجود احتمالات بسیار زیادی است. خبرگزاری Giant Freakin Robot اظهار داشته است که وانر درحال مذاکره برای بازگرداندن او به‌عنوان بتمن در فیلم فلش است. اما در سال میلادی که گذشت، خبر حضور بن افلک و مایکل کیتون (Michael Keaton) در فضای مجازی منتشر شده بود و ممکن است که شما بگویید حضور ۳ بتمن در یک فیلم، دیگر افراط است؛ اما نویسنده Giant Freakin Robot گفته است که احتمال دارد تا بیل جایگزین کیتون در این فیلم شود.

Michael Keaton's DCEU Casting Talk Has Fans Debating the Best Batman

 

اگرچه درباره این ماجرا به‌عنوان یک قرارداد منعقد شده صحبت شده است، اما اخیرا یکی از بازیگرهای فیلم، مایکل کیتون، با اینکه ساخت فیلم مدتی است که شروع شده، درباره حضور داشتن یا نداشتن‌اش در مراحل تولید شک و تردید ایجاد کرده است. GFR درباره حضور قطعی کیتون نمی‌تواند چیزی بگوید اما این احتمال را می‌دهد که فقط یکی از دو نفر کیتون یا بیل، در فیلم حضور پیدا می‌کند و وانر توانایی عقد قرارداد با دو نفر آن‌ها را ندارد. با توجه به تمام صحبت‌ها به‌نظر می‌رسد با وجود اینکه فیلم‌برداریِ فیلم شروع شده، اما هنوز بخش‌های مهم و اولیه از The Flash درحال شکل‌گیری اولیه است. فیلم فلش سال‌های سال در مراحل ساخت درگیر بوده و فیلم‌سازهای مختلفی مسئولیت پروژه را برعهده گرفته‌اند؛ اما نهایتاً کارگردانیِ فیلم را Andrés Muschietti برعهده گرفت.

نظر شما درباره حضور مجدد بیل چیست؟ دوست دارید او را باری دیگر در The Flash ببینید؟ برایمان بنویسید.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: We Got This Covered

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.