Eternals: اطلاعات جدیدی از سلستیال‌ها منتشر شده است

یک روز دیگر و یک بخش دیگر از Eternals که در فضای مجازی پخش شده و به ما یک دید نسبی از فیلم آینده‌ی MCU می‌دهد. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

در هر صورت تصاویر جدیدی که از سلستیال‌ها به بیرون درز کرده، البته به لطف صفحه‌ی اجتماعی EternalTalks در توییتر، به ما سه موجودی را نشان می‌دهد که اندازه‌ای بزرگ‌تر و فراتر از انتظار دارند. در کمیک‌های مارول سلستیال‌ها، Eternals (جاودانه‌ها) را خلق کردند و هدف آن‌ها محافظت از زمین بود. گرچه ما قبلا تعدادی از آن‌ها را در فیلم نگهبانان کهکشان دیده‌بودیم اما فیلمی که امسال قرار هست اکران شود تعداد بیشتری از آن‌ها را به ما نشان می‌دهد.

کوین فایگی قبلا در مورد نقش سلستیال‌ها در فیلم پیش‌رو صحبت کرده‌بود و به جمعیت حاضر در رویداد CCXP واقع در برزیل گفت که آن‌ها در Eternals به‌طور کامل دیده می‌شوند. او همچنین در سال ۲۰۱۹ اشاره کرده بود که سلستیال‌ها بخش بزرگی از این فیلم را تشکیل می‌دهند. شما قبلا یکی از آن‌ها را در فیلم نگهبانان کهکشان دیده‌اید. Knowhere سر قطع شده‌ی یک سلستیال است، بله، ما سلستیال‌ها را در قدرت کامل، واقعی و عظیم آن‌ها خواهیم داشت.

new-celestials-picture

نگهبانان در مسیر رفتن به Knowhere

برای مشاهده‌ی سلستیال‌ها در پیج EternalTalks کلیک کنید.

کارگردان این فیلم و نامزد اسکار یعنی Chloe Zhao می‌گوید این فیلم ممکن هست ریسک‌پذیرترین فیلم مارول باشد. دلیل این که او این حرف را زده کاملا مشخص بوده زیرا این فیلم متشکل از یک گروه بزرگ و قرار بر این بوده که شخصیت‌هایی را به تصویر بکشد که برای اکثر عموم ناشناخته هستند. نیازی به گفتن نیست که این فیلم تاریخ MCU را به طور بنیادی دست‌خوش تغییراتی خواهدکرد آن هم با افشاگری‌های بسیاری در مورد آن‌چه که هزاران سال قبل از انتقام‌جویان و حتی آزگاردی‌ها رخ داده.

Zhao به SiriusXM (از طریق Digital Spy) گفت: من فکر می‌کنم مارول با این فیلم خطر و ریسک زیادی را متحمل شده و احتمالا آن‌ها شما را شگفت‌زده خواهند کرد، البته امیدوارم.

Zhao در حال حاضر در تور فصلی جوایز برای فیلم  Nomadland هست. او پیش‌تاز بخش بهترین تصاویر در اسکار شد و در حال ساخت اولین فیلم مارول خود هست. فیلمی که او هم کارگردانی و هم نویسندگی‌اش را انجام داده.

Zhao افزود: من نویسنده‌ی فیلم Eternals هستم و لیست بازیگران هنوز به‌روز نشده. من نمی‌دانم اگر من نویسنده‌ی فیلم (فیلمی که من کارگردان آن هستم) نباشم، آن فیلم چگونه خواهد بود. من در مراحل نوشتن جایی که حساسیت زیادی به خرج می‌دهم، هستم و در واقع این بخش قسمت عظیمی از پروژه خواهدبود. من در حال ایجاد موقعیت‌های گوناگون بودم که به من اجازه می‌دهد زبان سینمایی خاصی را وارد نوشته‌هایم کنم، همان زبانی که در سه فیلم اخیر خود آموختم.

فیلم Eternals قرار است در تاریخ ۱۴ آبان ماه اکران شود.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: ثانوس چه ارتباطی با بیگانگان جدید مارول یعنی Eternals دارد؟ | کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.