حضور بازیگری آشنا در فیلم Spiderman: No Way Home تایید شد

بازیگر دیگری از فیلم Spiderman: Far From Home 2019 برای فیلم امسال MCU یعنی Spiderman: No Way Home باز خواهد‌گشت. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید

J. B Smoove در پادکست The Daily Zeitgeist ظاهر شد و تایید کرد که امسال نیز در سومین فیلم مرد عنکبوتی که مربوط به MCU بوده حضور خواهد داشت. Smoove گفت من نمی‌دانم تاحالا چند نفر این کار را انجام داده‌اند اما من در هر دو جهان Marvel و DC حضور دارم. من در مرد عنکبوتی دور از خانه حضور داشتم و در مرد عنکبوتی جدید نیز کارهایی کرده‌ام و در جهان انیمیشنی هارلی کویین نیز نقش Frank the Plant را دارم.

همانطور که Smoove گفت او صداپیشه‌ی شخصیت Frank the Plant در سریال انیمیشنی هارلی کویین در شبکه‌ی HBO Max هست. او همچنین در سال ۲۰۱۹ در فیلم مرد عنکبوتی دور از خانه به عنوان Julius Dell بازی کرده بود. کسی که به عنوان مسئول دانش‌آموزان به اروپا رفته بود.

Smoove ابتدا در یک آگهی تبلیغاتی برای فیلم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه و شرکت خودروسازی Audi بازی کرده بود و نقش مربی رانندگی پیتر پارکر را داشت. این شخصیت به اندازه‌ی کافی خلاق بود تا بتواند در مقابل مارتین استار بازی کند.

Spiderman: No Way Home

وقتی صحبت از بازیگران پروژه‌های مارول و دی سی می‌شود، لیست طولانی و رو به افزایش هست. جالب اینجاست که وقتی از صحبت از دنیای کنونی مرد عنکبوتی می‌شود Smoove تنها شخصیتی نیست که در هر دو فیلم حضور دارد.

دور از خانه با شخصیت J.K. Simmons به پایان رسید. سیمونز پس از بازی در این شخصیت در هر سه فیلم مرد عنکبوتی سَم رِیمی به عنوان J. Jonah Jameson ظاهر شده‌بود. همه چیز حاکی از آن بود که جیمسون در فیلم جدید نیز حضور دارد. او اخیرا در فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر دیده شده و قرار بود در فیلم انفرادی بتمن بِن افلک نیز ظاهر شود البته قبل از این که به طور کامل کنار گذاشته شود.

بنابراین Smoove به Tom Holland، Zendaya، Jacob Batalon، Marisa Tomei و Tony Revolori خواهد پیوست. گفته شده که Jon Favreau نیز به عنوان هپی هوگان در این فیلم حضور دارد. در کنار سیمونز، جیمی فاکس به عنوان الکترو و آلفرد مولینا در نقش دکتر اختاپوس حضور خواهند داشت البته هنوز مشخص نیست که به عنوان شخصیت‌های جدید ظاهر می‌شوند یا همان کسانی که قبلا دیدیم خواهند بود.

این فیلم در تاریخ ۲۶ آذر ماه به کارگردانی Jon Watts اکران می‌شود.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.