شایعه: فیلم Green Lantern در دستور ساخت قرار دارد

شایعه: فیلم Green Lantern درحال ساخت است

اخیرا شایعاتی در مورد ساخت فیلم جدید Green Lantern منتشر شده. برای ادامه خبر با کافه کمیک همراه شوید.

به تازگی شایعه‌ای منتشر شده، مبنی بر اینکه ساخت فیلمی از فانوس سبز (Green Lantern) هنوز در جریان بوده. رسانه‌ی Heroic Hollywood  به نقل از منبعی اظهار داشته که فیلم Green Lantern Corps هنوز در جریان ساخت قرار دارد. داستان فیلم قرار هست تا با محوریت جان استوارت (John Stewart) بعنوان کاراکتر اصلی و هل جوردن (Hal Jordan) در نقش راهنمای او، روایت شود. آخرین نامی که در جایگاه نویسنده‌ی اثر از آن یاد شده، کسی نیست جز جف جانز (Geoff Johns)؛ اما سوالی که وجود دارد این بوده که آیا او هنوز رهبری ساخت فیلم را عهده‌دار هست یا خیر. هواداران از شنیدن این خبر خوش‌حال می‌شوند، بخصوص بخاطر اخباری که این هفته از شخصیت فانوس سبز در Zack Snyder’s Justice League منتشر شد. البته باید به این نکته توجه داشت که وارنر علاقه‌ای به حضور شخصیتی که فیلم مستقل خود را ندارد، در فیلمی گروه محور ندارد. در اسنایدر کات، وین تی کار (Wayne T. Carr) عهده‌دار نقش فانوس سبز بود. صحنه‌ای که او قرار بود تا در فیلم ظاهر شود، جدیدترین دلیل طرفداران وفادار اسنایدر بوده، که به پشتوانه‌ی آن، پشت یکدیگر جمع شوند؛ همچنین آن‌ها مانند درخواست‌شان برای اکران اسنایدرکات، هشتگ‌های خود را برای پخش قسمت‌های ضبط شده از او، راه‌اندازی کرده‌اند. آن صحنه‌ها تا زمانی که کمپانی به پخششان چراغ سبز نشان ندهد، دیده نشده باقی خواهند ماند.

مارک گاگنهایم (Marc Guggenheim) تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال Green Lantern، با Comicbook.com مصاحبه‌ای درباره‌ی اینکه اقتباس اثرشان چه فرق‌هایی با باقی آثار خواهد داشت انجام داده:

«من معتقدم که نمیشه یک سریال ۸ قسمتی یا ۱۰ ساعته رو مثل یک فیلم ۸ ساعته ساخت؛ البته ممکنه خیلی‌ها این نظر رو قبول نداشته باشن. بنظرم این شکلی کار نمی‌کنه. وقتی اثر رو می‌بینم که تموم شده، اون وسط‌ هنوز یه سری قسمت ضعیف وجود دارن. بنظرم (برای ساخت) باید به اثر مثل یک سریال واقعی نزدیک بشی، و هر کدوم از قسمت‌ها باید به‌شکلی مستقل وجود داشته باشن. حتی اگر که از طریق سرویس‌های استریم پخش بشه و حتی اگر افراد تمام قسمت‌ها رو پشت سر هم ببینن، باید طوری ساخته بشن که به‌عنوان یک وعده‌ی راضی کننده عمل کنن. باید بین نگاهت به سریال با نگاهت به یک فیلم دو ساعته فرق کنه.»

Green Lantern Corps

شبکه‌ی HBO Max که وظیفه‌ی ساخت سریال را بر عهده دارد، توضیحاتی درباره‌اش ارائه داده:

سریال با اقتباسی بزرگ و پررنگ از این فرنچایز کمیک بوکی، دورانی را به ارمغان می‌آورد که دهه‌ها و کهکشان‌های مختلفی را درون پوشش می‌دهد. سریال Green Lantern تعداد زیادی از اعضای این گروه بزرگ و ماجراجویی‌های آن‌ها را نشان می‌دهد که شامل شخصیت‌هایی مثل گای گاردنر (Guy Gardner)، جسیکا کروز (Jessica Cruz)، سایمون بز (Simon Baz)، الن اسکات (Alan Scott) و شخصیت‌های بسیار دیگه‌ای می‌شود. همچنین سریال چندین نفر از شخصیت‌های طرفدارپسند مانند کیلوواگ (Kilowog) و سینسترو (Sinestro) را به همراه می‌آورد و نیز قهرمانانی جدید را به سطوح مختلف ارتش فانوس سبز معرفی می‌کند.

شما دوست دارید چه افرادی را در سریال و فیلم احتمالی ببینید؟ چه شرورهایی را؟ برایمان بنویسید.

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.