• صفحه خانگی
  • >
  • دی سی
  • >
  • نویسنده‌ی Superman Red Son: دنیا آمادگی یک سوپرمن سیاه‌پوست را دارد

نویسنده‌ی Superman Red Son: دنیا آمادگی یک سوپرمن سیاه‌پوست را دارد

مارک میلار، نویسنده‌ی Superman Red Son و Jupiter’s Legacy، فکر می‌کند که ایده‌ی سوپرمن سیاه‌پوست برای نویسندگان امروزی کاملا منطقی باشد. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

او با این حرف احتمال انتخاب یک بازیگر سیاه‌پوست به عنوان قهرمان DC را افزایش داد

در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر، میلار در مورد ریبوت فیلم سوپرمن و بازی یک شخصیت سیاه‌پوست در این نقش صحبت کرد. با توجه به موفقیت کمیک او که در واقع یک نسخه‌ی کمونیست از کال-ال بود، زمانی که از او پرسیده شد آیا دنیا برای یک سوپرمن سیاه‌پوست آماده هست؟ او به سادگی پاسخ داد البته! چرا که نه؟

وی این‌گونه از این ایده حمایت کرد که: “سوپرمن اهل کریپتون بوده” چه کسی اهمیت می‌دهد که او حتما باید یک پسربچه‌ی مزرعه‌ای باشد؟ او می‌تواند هرکسی باشد. این روزها مردم باهوش‌ترند و دید وسیع‌تری دارند.

Superman Red Son توسط میلار و به طور همزمان با هنرمندانی چون Dave Johnson, Andrew Robinson, Walden Wong و Killian Plunkett نوشته شده‌. داستان این کمیک در زمینی دیگر جریان دارد که در آن موشک حامل کال-ال در یک مزرعه‌ی جمعی در اوکراین به جای کانزاس فرود می‌آید. دولت شوروی سوپرمن را پیدا می‌کند و از او در راه اهداف خود استفاده می‌کند. این بار سوپرمن نه برای آمریکا بلکه برای استالین، سوسیالیسم و گسترش بین‌المللی پیمان وَرشو تلاش می‌کند.

این داستان همچنان محبوب هست. در اوایل سال جاری Superman Red Son به عنوان حسن‌نیت از اسباب‌بازی‌های McFarlane یک اکشن فیگور دریافت کرد و در بهار سال 2020 نیز یک انیمیشن DC بر اساس آن ساخته شد.

میلار ماهیت باز بودن پایان داستان برای ژانر ابرقهرمانی را دوست دارد خصوصا در مورد شخصیت‌های فراگیرتر کتاب‌های کمیک. در رسانه‌های DC شخصیت Calvin Ellis چندین بار به عنوان سوپرمن سیاه‌پوست دیده شده‌است. همچنین الیس به عنوان یک سوپرمن رییس‌جمهور در خط داستانی Infinite Frontier به عنوان محافظ مولتی‌وِرس (جهان‌های گوناگون) ظاهر شده‌بود.

Black Superman

اخیرا نتفلیکس اقتباسی از داستان Jupiter’s Legacy اثری از مارک میلار را برای پخش در تاریخ 17 اردیبهشت ماه آماده کرده که در آن شخصیت‌های The Utopian و Lady Liberty قرار هست به ترتیب جای سوپرمن و زن شگفت‌انگیز ایفای نقش کنند.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.