اطلاعات جدید از سریال MODOK و مصاحبه با صداپیشه‌ آن

در عرض چند روز، سریال MODOK محصولی از Marvel با همکاری شبکه‌ی Hulu راهی خانه‌ها می‌شود. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

همان‌طور که از ویدیوهای تبلیغاتی مشهود بوده، MODOK یک انیمیشن جالب در رده‌ی سنی بزرگسالان هست. چیزی مانند Robot Chicken یا Rick & Morty. صداپیشه‌ی شخصیت اصلی Patton Oswalt اعلام شده‌.

خلاصه‌ی داستان Hulu برای این سریال را می‌توانید در پایین بخوانید.

در سریال Marvel’s MODOKS، ابرشرور قدرت‌مند MODOK (Patton Oswalt) مدت‌هاست که آرزویش یعنی تسخیر دنیا را دنبال می‌کند اما پس از سال‌ها شکست در مبارزه با قدرت‌مندترین قهرمانان زمین، او سازمان شیطانی خود یعنی A.I.M را راه‌اندازی کرده. او که به عنوان رهبر این سازمان همچنان با زندگی زناشویی و خانوادگی خود دست و پنجه نرم می‌کند قرار هست با چالش‌های بزرگی روبه‌رو شود. در این سریال Patton Oswalt به عنوان مودوک، Melissa Fumero به عنوان ملیسا، Aimee Garcia به عنوان جودی، Ben Schwartz به عنوان لو، Wendi McLendon-Covey به عنوان مونیکا، Beck Bennett به عنوان آستین وَن دِر اسلیت، Jon Daly به عنوان Super-Adaptoid و Sam Richardson به عنوان گِری صداپیشگی می‌کنند.

سریال MODOK

در ادامه مصاحبه‌ی وبسایت Comicbook.com با Oswalt را خواهید خواند:

صداپیشگی

بیایید از ابتدا شروع کنیم، چقدر سریع با نمایش مودوک درگیر شدید؟ آیا این چیزی هست که جوردن (مجری برنامه‌های نمایشی) آن را مطرح کرده و سپس شما را به پروژه آوردند و یا این که شما در کجای راه به آن‌ها ملحق شدید؟

ما مدتی باهم آشنا بودیم و سابقه‌ی کار کردن باهم را نیز داشتیم. ما می‌خواستیم این کار را وارد مارول و دیزنی کنیم و آن‌ها نیز این را دوست داشتند و چون واقعا ایده‌ی اجرای یک پروژه درباره‌ی مودوک دوست‌داشتنی بود. من عاشق این هستم که مارول تا این حد به قهرمانان و شروران کمیکی خود توجه می‌کند و آن‌ها را سازگار با قهرمانان و شروران سطح بالا نگه می‌دارد. زیرا فکر می‌کنم همه به یک اندازه مهم هستند. من عاشق این روندم و این ایده که من در آن سطح برای مارول بازی کنم بسیار جذاب بود.

آیا از قبل به صداپیشگی این شخصیت علاقه داشتید؟ و یا درگیر شدن در یک پروژه بدون فعالیت فیزیکی چطور؟

از همان ابتدا قرار بود که من صداپیشه‌ی این شخصیت باشم. می‌دونید، خلاصه من دستم تو کار بود و تجربه‌هایی تو این زمینه داشتم پس اونقدر‌ها هم دور از انتظار نبود.

محتوا

در مورد موضوع سریال صحبت کنید. در این لحظه مودوک همان دانشمند شیطانی هست اما شما به او یک خانواده می‌دهید و زندگی او در حال حاضر آن طور که همه فکر می‌کنند نیست. کمی در مورد تصمیم او در مورد این زندگی بگویید.

من فکر می‌کنم که داشتن خانه و خانواده می‌تواند جالب باشد. برخلاف دیگر فاتحان جهان که تمام تمرکز خود را بر روی هدفشان می‌گذارند، مودوک به عنوان یک هوش برتر می‌تواند هر دو را داشته باشد. من می‌توانم به عنوان یک امپراطور بر جهان حکومت کنم و خانواده‌ای داشته باشم که مرا بپرستد. من هر دو را خواهم داشت.

Live – Action

با وجود انیمیشن بودن این سریال، آیا فکر می‌کنید مودوک چیزی هست که در نهایت به لایو اکشن تبدیل شود؟

بله البته. به خصوص با چیزهایی که آن‌ها اکنون سر و کله می‌زنند می‌توان با ترکیب انیمیشن و لایو اکشن یه فیلم بسیار زیبا داشت. بنابراین شما با ساخت یک چهره‌ی جالب با گریم کردن و یا تکنولوژی‌های روز، ایجاد یک محیط زیبا، طراحی لباس و صحنه‌ی مناسب که دارای استحکام باشد، چرا که نه! حتی شگفت‌آور هم خواهد بود.

آیا امیدوارید چهره‌ای که توصیف می‌کنید مال شما باشد؟

نکنه شوخی میکنی؟ خب معلومه. بازی کردن در لایو اکشن مودوک خیلی هیجان‌انگیزه.  به علاوه این یک کار بازیگری هست. قطعا عاشقش خواهم‌بود.

شخصیت‌ها

به دلیل اسپویل نشدن زیاد نمی‌تونیم راجبشون حرف بزنیم اما هولو قبلاحضور‌ Screamer, Pouncakes و Wonder Man را فاش کرده بود. اما این‌هایی که راجبشون حرف زدیم به گرد شخصیت‌های اصلی هم نمی‌رسن.

من عاشق Anger the Screamer یکی از شخصیت‌های محبوب مارول هستم. اون شخصیت خیلی باحالی داره و حس می‌کنم زرق و برق خوبی هم داره. شما بهتر از من می‌دونید که از این کمپانی چه کارهایی برمیاد، در کل من همیشه اون پسر رو دوست داشتم.

مارول و آینده‌ی کمیک‌ها

همان‌طور که مشخصه این سریال به اون طرف مرزها هم میره، به نظر شما چه چیزی ممکنه پیش بیاد که مارول نخواد این کار رو ادامه بده؟

اون‌ها چیزی برای ما کم نذاشتند. این مسئله مشکلات خاص خودش را داشت. زیرا در آن زمان ما مانند یک سگ در حال تعقیب یک اتومبیل بودیم و اکنون به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. اون‌ها شخصیت‌هایی را در اختیار ما قرار دادند که باهاشون کار کنیم. اون‌ها طناب رو به ما دادند ولی قرار نیست که با اون طناب خودمون رو اینجا دار بزنیم.

آخرین سوال و بعدش از حضورتون مرخص می‌شم. شما اکنون در حال کار بر روی سریال مودوک هستید و MODOK: Head Games with Jordan را نوشتید. می‌خواهم بدانم وقتی صحبت از کمیک می‌شود چه چیزی در انتظار شماست؟ آیا سعی دارید خالق کمیک Black Hammer یعنی Jeff Lemire را متقاعد کنید تا اسپین‌آف مخصوص خودتان را در اختیارتان قرار دهد؟ چه چیزی در آینده‌ی کمیک‌ها در انتظار Patton Oswalt هست؟

الان نمیخوام در موردش حرف بزنم. شاید الان فقط یک حالت اولیه ازش تو ذهنم باشه ولی اگه یک روزی اون را به مردم معرفی کنم قطعا کمیک‌های دیگری نیز وجود داره که خواهم نوشت.

 

سریال مودوک در تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه از شبکه‌ی Hulu پخش خواهدشد.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.