• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • سریال Loki جهان مارول را بیشتر از آن چیزی که هست بزرگ‌ خواهد کرد

سریال Loki جهان مارول را بیشتر از آن چیزی که هست بزرگ‌ خواهد کرد

سریال Loki جهان مارول را بزرگتر می‌کند

تهیه کننده‌ی سریال لوکی (Loki) صحبت‌هایی درباره‌ی شکل گیری «گوشه‌ای کاملا جدید» در MCU داشته. برای ادامه این خبر با کافه کمیک همراه باشید.

جهان سینمایی مارول (Marvel) که دیگر همه‌مان آن را با نام MCU می‌شناسیم، طی این ۱۳ سال فعالیت، جهان خود را نه تنها در فضا بلکه در زمان نیز گسترش داده و روز به روز به بزرگی آن افزوده می‌شود. بر اساس صحبت‌های اخیر تهیه کننده‌ی اجرایی سریال، مایکل والدرون (Michael Waldron)، جدیدترین اثر مارول قرار هست تا گسترش این جهان را ادامه دهد و حتی بخش‌های جدیدی به آن اضافه کند.

مایکل والدرون:

«چیزی که من برای سریال توی ذهن داشتم، یه ماجراجویی بزرگ، دیوونه کننده و باحال بود.»

او در مصاحبه‌‌ی خود با EW اظهار داشته که لوکی توسط سازمانی به نام Time Variance Authority دستگیر می‌شود، تا خراب‌کاری‌هایی که در خطوط زمانی ایجاد کرده را برطرف نماید و مشکلات زمان را حل کند. او گفته:

«سازمان TVA کلا یه جهان جدید با کلی شخصیت و بازیگر جدیدئه؛ و همین باعث جذابیت و هیجان‌انگیز شدن سریال می‌شه. سریال قراره که یک گوشه‌ی کاملا تازه از جهان مارول رو به مخاطبین نشون بده.»

 

رویدادهای سریال، پس از آخرین قسمت انتقام جویان یعنی Avengers Endgame اتفاق می‌افتد که لوکی در سال ۲۰۱۲ با استفاده از تسراکت (Tesseract) به خطوط زمانی وارد می‌شود و پس از دستکاری‌هایی که در زمان انجام می‌دهد، TVA به سراغش می‌آید و او را وادار به جبران خسارات خود می‌کند. در این بین شایعه‌هایی نیز درباره‌ی روبه رویی لوکی با نسخه‌ی مونث خود به گوش رسیده که از صحت آن هنوز اطلاعی در دسترس نیست. سریال قرار هست تا در هر قسمت بخش جدیدی از جهان مارول که تا به حال دیده نشده را به هواداران خود نشان دهد و منجر به بزرگی بیشتر MCU شود.

والدرون، علاوه بر تهیه کنندگی سریال، یکی از افرادی‌ست که روی فیلم‌نامه فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness قلم می‌زند و در کنار کارگردان فیلم یعنی سم ریمی (Sam Raimi)، در پروژه حضور دارد. همچنین او عهده‌دار نوشتن فیلم‌نامه‌ی قسمتی جدید از مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) به تهیه کنندگی کوین فایگی (Kevin Feige) نیز هست. سریال Loki به زودی در تاریخ نهم ژوئن ۲۰۲۱ (۱۹ خرداد ۱۴۰۰) پخش می‌شود.

بنظرتان جدیدترین سریال مارول، با یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های این جهان، به موفقیتی بزرگتر از دو سریال قبلی دست پیدا خواهد کرد؟ برایمان بنویسید.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: CBR

 

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: کارگردان لوکی: کنگ مسئول اتفاقات Avengers Infinity Saga بوده | کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.