بتمن: یک جنگ‌جوی شرور وارد جنگ جدید گاتهام شده است

یکی از نیروهای بتمن در جنگ جدید مواد مخدر در گاتهام نقش دارد و اتفاقات اخیر ممکن است او را در یک وضعیت به شدت بد قرار دهد. با کافه کمیک در ادامه همراه باشد.

هشدار اسپویل برای کمیک Batman: Urban Legends شماره‌ی ۳

Cheerdrops یک مخدر محبوب و جدید است که در خیابان‌های گاتهام هرج و مرج ایجاد کرده. درست شبیه به گاز ترسِ جاناتان کرین (Jonathan Crane) این مخدر نیز یک حس سرخوشی در افراد ایجاد می‌کند. Cheerdrops بجای اینکه فرد را مجبور به دیدن ترس‌های خود کند (همانطور که گاز ترس مترسک (Scarecrow) این کار را می‌کرد)، در عوض توهماتی از سناریو‌ها موقعیت‌های ایده‌آل را به فرد القا می‌کند، تا حدی که می‌تواند به خود و دیگران آسیب ناخواسته‌ای بزند.

بتمن و رد هود(جیسون تاد) در خیابان‌های گاتهام باهم کار کردند تا این ماده را بیش‌تر مورد بررسی قرار دهند البته جیسون (Jason) یکی از فروشندگان مواد را کشته بود. تحقیقات آن‌ها، باعث شد تا بیشتر در معرض خطر قرار بگیرند و آن‌ها را در مقابل شروری قرار داد که درگیر یک جنگ مخفی مواد مخدر در گاتهام بود.

Mister Freeze

در حالی که آن دو به دنبال ارتباط بین مخدر Cheerdrops و گاز ترس مترسک بودند، روش‌های بتمن چندان به مذاق رد هود خوش نیامد و باعث شد که این دو از هم جدا شوند. جیسون قصد داشت تا از زاویه‌ی دیگری به راز پشت پرده‌ی این ماجرا پی ببرد اما کمی دیر متوجه شد و خود را وارد درگیری‌های خطرناکی کرد تا جایی که مستر فریز (Mister Freeze) که در واقع همان فروشنده‌ی مواد بود او را منجمد کرد. مستر فریز با انگیزه‌های خود برای کارهای وحشتناک، یکی از فاجعه‌بارترین دشمنان بتمن است.

سال‌ها تلاش برای احیای همسرش نورا فرایز (Nora Fries) او را دچار دگرگونی کرده بود. وی سرانجام با کمک لکس لوثر درمانی برای شرایط حیاتی همسرش پیدا کرد. او نیز یکی دیگر از شرورانی بود که لوثر به آن‌ها کمک کرده بود. پس از احیای او، این زوج به مدت کوتاهی به عنوان شریک جرم یک‌دیگر کار کردند. با این حال، نورا در طول داستان دنیای تاریک سرد (Cold Dark World) کاملا تغییر کرد و با بتمن و همسرش جنگید. او در نهایت به شوهرش خیانت کرد و او را از بین برد.

Mister Freeze

با این حال این اواخر اوضاع کمی برای خانواده‌ی فرایز تغییر کرده است. یکی دیگر از اعضای Gun-Toting Vigilante یعنی گریفتر (Grifter) راه خود را به دنیای جنایی و زیرین گاتهام پیدا کرده. اگرچه به نظر نمی‌رسد او آن‌قدرها خشن باشد اما اجساد به‌جا مانده در گاتهام چیز دیگری را نشان می‌دهد که شامل خانم فرایز هم می‌شود. او بعد از مدت کوتاهی کار کردن به عنوان یک شرور تنها، جسدش در رودخانه‌ی گاتهام پیدا شد. هنوز مشخص نیست که مستر فریز از ماجرای قتل همسرش باخبر باشد یا نه، اما به احتمال زیاد این اتفاق او را از آن‌چه که هست دیوانه‌تر خواهد کرد.

با توجه به این که اکنون او عضوی از خانواده‌ی خفاشی را اسیر کرده، ممکن هست دلش بخواهد تا صدمات دیگری نیز به این خانواده بزند و در این بین رد هود بیشتر از هرکسی نیاز به یاری بتمن دارد.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.