سریال انیمیشنی Batman برای HBO Max ساخته خواهد شد

سریال انیمیشن Batman برای HBO Max ساخته می‌شود

به تازگی خبری منتشر شده، مبنی بر تهیه و پخش سریال انیمیشن جدید از Batman. با کافه کمیک همراه باشید تا به جزئیات خبر بپردازیم.

دو شبکه‌ی HBO Max و Cartoon Network سفارش ساخت سریالی جدید در قالب انیمیشن از بتمن (Batman) را با عنوان Batman: Caped Crusader داده‌اند. تهیه‌کنندگی این اثر را سه کمپانی Warner Bros. Animation، Bad Robot Productions و 6th & Idaho بر عهده دارند. همچنین مت ریووز (Matt Reeves)، جی جی آبرامز (J.J. Abrams) و بروس تیم (Bruce Timm) به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی سریال حضور خواهند داشت.

این سه نفر در بیانه‌ای مشترک درباره‌ی سریال گفته‌اند:

«ما بیشتر از اون چیزی که فکرش رو بکنید، خوشحالیم که قراره باهم این شخصیت رو دوباره زنده کنیم و داستان‌های جذابی رو توی گاتهام رقم بزنیم. سریال قراره که سینمایی و هیجان انگیز باشه، و در عین حال ریشه‌های سبک Noir بتمن رو مجددا احضار کنه، و در کنارش به عمق بیشتری از روانشناسی این کاراکتر منحصر به فرد بپردازه. نمی‌تونیم صبر کنیم تا این جهان جدید رو با شما به اشتراک بذاریم»

سم رجیستر (Sam Register)، رئيس Warner Bros. Animation و Cartoon Network Studios، در ادامه‌ی این صحبت‌ها افزود:

«سریال Batman: The Animated Series یک اثر شاهکار بود که درکی کامل برای نسلی از طرفداران بتمن ایجاد کرد. همین درک هستش که باعث شد ما سه نفر از اساتید قصه گویی رو بیاریم، چون هرکدوم فهم و درک خاص خودشون از شخصیت رو دارن و به همین دلیل می‌تونن سریالی بسازن که مسیر اون اثر قدیمی که پیشگام بود رو ادامه بدن.»

سریال Batman: Caped Crusader  به‌عنوان «تصویرسازی مجدد اسطوره‌ی شوالیه تاریکی» توصیف شده، که بتمن و لیست شروران او را با داستانی پردازی خاص، شخصیت‌هایی ظریف و صحنه‌های اکشن تند و تیز به تصویر می‌کشد. تاریخ پخش این سریال هنوز توسط مرجع رسمی مشخص نشده.

شما از هواداران Batman: The Animated Series بودید؟ دوست دارید تا اثری تازه برای زنده کردن مجدد آن برگردد؟ برایمان بنویسید.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.