تام هیدلستون از آخرین حضورش در جهان سینمایی مارول می‌گوید

تام هیدلستون و آخرین حضور او در جهان سینمایی مارول

تام هیدلستون (Tom Hiddleston) در مصاحبه‌ای از باورش بر آخرین حضور لوکی (Loki) در جهان مارول صحبت کرد. برای این خبر با کافه کمیک همراه باشید.

طی چند روز اخیر، علاوه بر نمایش‌های جدیدی که از سریال لوکی مشاهده کردیم، تام هیدلستون مصاحبه‌ای با رسانه‌ی Entertainment Weekly داشته که در آن از باورش مبنی بر آخرین حضور لوکی در فیلم Infinity War سخن گفته:

«من فکر می‌کردم که این دیگه آخریشه. آخه خیلی واقعی بنظر میومد. من اینطوری بودم که آره، این پایان داستان‌های لوکی، پسر اودین هست.»

 

طرفداران MCU بر این باور بودند که لوکی قرار بود تا در فیلم Thor: Dark World 2013 کشته شود، اما استودیو تصمیمی خلاف این موضوع گرفت و او در نسخه‌ی سوم ثور (Thor) به کارگردانی تایکا وایتیتی (Taika Waititi) بازگشت و این فیلم قبل ماجرای کشته شدن او در سکانس ابتدایی فیلم Avengers Infinity War جریان داشت.

در سکانس کشته شدن او توسط ثانوس (Thanos)، لوکی بالاخره با برادر خود و باقی اعضای خانواده‌اش که نسبت به آن‌ها خشمگین بود، صلح برقرار کرد و آن‌ها را به گونه‌ای بخشید؛ و نهایتا گردنش توسط ثانوس شکسته شد. با این‌که همه‌ی افراد، از جمله خود هیدلستون این اتفاق را پایان داستان لوکی می‌دانستند، اما او به لطف قسمت چهارم Avengers بازگشت و با استفاده‌ی از تسراکت (Tesseract) که آن را از سازمان S.H.I.E.L.D ربود، از آن‌جا فرار کرد. دقیقا بعد از همین ماجرا بود که خود هیدلستون شروع کرد به سوال پرسیدن درباره‌ی آینده این شخصیت و این‌که او کجا رفت؟

هیدلستون درباره‌ی این ماجرا گفت:

«او کجا رفت؟ چجوری رفت اونجا؟ اینا همه‌ی سوالایی‌ئه که اون روز می‌‌پرسیدم و هیچ جوابی هم نمی‌گرفتم.»

 

 

همچنین هیدلستون در مصاحبه‌ به این موضوع اشاره کرد که بیشتر از یک دهه‌ست که عهده‌دار نقش لوکی‌ست. او در این باره گفت:

«من ۱۱ ساله که دارم این شخصیت رو بازی می‌کنم و این اولین باره که این جمله رو می‌گم. مغزم رو منفجر می‌کنه. نمی‌دونم این ۱۱ سال چند درصد از ۴۰ سالی هستش که دارم زندگی می‌کنم، اما بخش قابل توجهی‌ از اونه.»

هیدلستون درباره‌ی بازی کردن شخصیت لوکی گفت که او خود را صاحب شخصیت نمی‌داند، بلکه رابطه‌اش با کاراکتر ۱۱ ساله‌اش، بیشتر احساس مسئولیتی است که باید به طرفداران مارول بهترین لوکی موجود را تقدیم کند.

سریال لوکی قرار است تا در تاریخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ پخش شود و ما باری دیگر، شاهد هیدلستون و کاراکتر دوست داشتنی‌اش باشیم.

برای مطالعه آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: CBR

 

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.