فیلم Eternals چگونه Galactus و Fantastic Four را به تصویر می‌کشد؟

فیلم Eternals چگونه Galactus و Fantastic Four را به تصویر می‌کشد

درحال حاضر که اولین تریلر فیلم Eternals پخش شده، سوال‌هایی درباره‌ی ادامه این جهان به‌وجود می‌آید. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

شخصیت گالاکتوس (Galactus) دیر یا زود در جهان MCU حضور پیدا خواهد کرد، به‌خصوص در این جهان پسا-انتقام جویان که دیگر خبری از یک دشمن قدرتمند و بزرگ نیست و گزینه‌های کمی برای این نقش وجود دارد؛ نقش «خورنده‌ی جهان‌ها» (Devourer of Worlds). پس از اینکه دیزنی موفق به خرید حق استفاده از شخصیت‌های 20th Century Fox شد، طرفداران مارول (Marvel) به‌شدت منتظر هستند تا نه تنها گالاکتوس، بلکه دکتر دوم (DR. Doom) را نیز روی پرده‌ی نقره‌ای سینما تماشا کنند. دیگر می‌دانیم که گالاکتوس بالاخره حضور پیدا می‌کند و دیگر بحث، بحث زمان رسیدن این شخصیت نابودگر هست؛ اما اگر در این بین طرفداران Fantastic Four منتظر تماشای این تیم ابرقهرمانی محبو‌ب‌شان هستند، این امید وجود دارد که فیلم Eternals زمینه‌های حضورشان را فراهم کند.

همانطور که در تریلر مشاهده کردیم، قهرمانان جدید جهان سینمایی مارول از ابتدای آفرینش روی زمین حضور داشتند اما تا «الان»  از خود رونمایی نکرده بودند. سوالی که به‌وجود می‌آيد این است که چرا حالا؟ حتی زمانی که ثانوس (Thanos) به استفاده از دستکش خود و سنگ‌های آن، نصف حیات رو در سراسر جهان به مدت پنج سال نابود کرد، آن‌ها خودشان را درگیر این مسئله نکرده بودند، اما ظاهرا کسی قرار است حضور یابد که تهدیدش آن قدر بزرگ است که حتی Eternals مجبور به دخالت هستند. زمانی که صحبت از شروری بزرگ‌تر و خطرناک‌تر از ثانوس می‌شود، ذهن افراد ناخودآگاه به سمت گالاکتوس می‌رود که نه تنها به لحاظ سایز و اندازه با ثانوس و هیچکس دیگری قابل مقایسه نیست، بلکه نیازی نیز به سنگ‌های بی‌نهایت برای نابودی جهان ندارد.

ما می‌دانیم که Eternals گونه‌ Celestials را یا به تصویر می‌کشد یا از آن صحبت خواهد کرد و این طبیعی‌ترین راه برای خلق ایده‌ی حضور گالاکتوس است، البته باید با این موضوع اشاره کرد که گالاکتوس از گونه‌ی آن‌ها نیست؛ اما می‌دانیم که اگر تغییر گونه‌ی شخصیت‌ها و مبدا آن‌ها به سود استودیو باشد، این کار را انجام می‌دهد و همین اتفاق ممکن است برای گالاکتوس نیز بیافتد. البته این تغییر شاید بیش از اندازه برای شخصیتی که مدت‌هاست خیلی‌‌ها متتظرش هستند، بزرگ باشد و باب میل هواداران نباشد، اما به‌صورت قطعی می‌دانیم چیزی که بر سر راه Eternals قرار دارد، بزرگ‌تر از تمام چیزهایی‌ست که تاکنون دیده‌ایم.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.