عکس‌های لباس جدید Zachary Levi در فیلم Shazam! Fury of the Gods

عکس‌های جدیدی که از صحنه‌ی فیلم‌برداری فیلم شزم! خشم خدایان(Shazam! Fury of the Gods) منتشر شده، که Zachary Levi را در یک لباس ابرقهرمانی جدید نشان می‌دهد، با کافه کمیک همراه باشید.

این تصاویر نسبتا تار که در حساب توییتر Shazam News منتشر شده، نشان می‌دهد که Levi یک نسخه‌ی به‌روز شده از لباس قرمز و طلایی شزم را به تن دارد و به چیزی اشاره می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد شنل او نیز از آن چیزی که در نسخه‌ی اول نشان داده شده براق‌تر است و شامل کلاه نمی‌شود.

پس از انتشار این عکس یکی از طرفداران به شوخی از Levi در توییتر پرسید: لباس جدید عالی به نظر می‌رسه اما هنوز هم برای دستشویی رفتن نیازه تا کل لباس رو در بیاری؟ و او در پاسخ گفت: آره

کارگردان شزم خشم خدایان David F. Sandberg اخیرا یک کلیپ کوتاه را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته که یک نگاه اجمالی از لباس جدید این قهرمان را ارائه می‌دهد که با یک موسیقی دراماتیک همراه است و کلیپ با این سوال Levi به پایان می‌رسد: چرا انقد تاریکه؟ اگه یه چراغ هم روشن بود بد نبود.

درست در ادامه‌ی فیلم شزم محصول سال ۲۰۱۹! قهرمان این فیلم در برابر تعدادی خواهر یعنی Hespera و Kalypso خواهد ایستاد که به ترتیب توسط Helen Mirren و Lucy Liu بازی خواهند شد. خواهر سوم نیز توسط Rachel Zegler بازی خواهد شد که هنوز نامی برایش مشخص نشده. این خواهران به عنوان دختران اطلس معرفی خواهند شد.

Mark Strong که در فیلم اول نقش شرور یعنی دکتر سیوانا را بازی می‌کرد اخیرا تایید کرده که در فیلم خشم خدایان حضور نخواهد داشت و جای خود را به Mirren و Liu داده. او گفت:

من خیلی خوشحالم که جای خودم رو به Hellen Mirren و Lucy Liu دادم، فکر می‌کنم که اون دوتا شرورای فوق‌العاده‌ای واسه فیلم باشند.

فیلم شزم خشم خدایان به کارگردانی David F. Sandberg در تاریخ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ اکران خواهد شد.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.