Warner Bros «رابرت پتینسون» را بهترین Batman سینما می‌داند

Warner Bros از بهترین Batman سینما می‌گوید

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) بر این باور است که رابرت پتینسون (Robert Pattinson) بهترین Batman ممکن خواهد بود. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

مدیران اجرایی شرکت برادران وارنر همانند بسیاری دیگر از طرفداران کمیک، عاشق بتمن (Batman) هستند و همین علاقه‌ی آنان و اطلاعات‌شان از وضعیت فیلم جدید این شخصیت، باعث شده‌ست که بگویند رابرت پتینسون، از زمان مایکل کیتون (Michael Keaton) به حال بهترین شوالیه تاریکی سینما خواهد بود. اگر اخبار مربوط به فیلم را دنبال کنید قطعا می‌دانید که مراحل تولید فیلم در سال ۲۰۲۰ در لندن شروع شد، اما مانند خیلی دیگر از پروژه‌های سینمایی به‌خاطر کرونا، با مشکلات و تاخیر مواجه شد.

علاوه بر تمام این مشکلات، اتفاقات دیگری نیز برای این فیلم افتاد مانند شایعه‌ها و اخبار منفی‌ای که درباره‌ی فیلم و بازیگران آن منتشر می‌شد. از طرفی دیگر خیلی از افراد هستند که پتینسون را هنوز آن پسرک جوان خون آشام از سری فیلم‌های Twilight می‌بینند و علاقه‌ی چندانی به حضور او در نقش بتمن ندارد. اخیرا اخباری منتشر شده که منصوب هستند به سران وارنر، مبنی بر اینکه آ‌ن‌ها به «بهترین» بودن پتینسون معتقد هستند، اما نویسنده و سردبیر سایت Geekosity به‌واسطه منابع خود، اطلاعاتی به‌دست آورده‌ست که خلاف این موضوع را ثابت می‌کنند. او در این باره می‌گوید:

«اول از همه اینکه وارنر خیلی به The Batman امید داره و روش سرمایه‌‌گذاری کرده. یکی از منابع داخلی استودیو گفته که اونا (سران وارنر) فیلم جدید Batman رو به لحاظ محتوای بزرگ‌سالانه و میزان خشونت، با سه‌گانه بتمن نولان مقایسه کردن. دوما اونا به‌شدت پتینسون رو بابت این نقش و هنرنمایی‌اش ستایش می‌کنن و باور دارن که اجرای او (پتینسون) با دو تا هنرنمایی کیتون توی فیلم‌های تیم برتون، رقابت می‌کنه»

میکی ساتن (Mikey Sutton)، نویسنده‌ی سایت منبع می‌گوید:

«منابع ما اضافه کردن که وارنر فکر می‌کنه پتینسون از بن افلک (Ben Affleck) به‌عنوان بتمن خیلی محبوب‌تر میشه.»

با تمام این اوصاف، وارنر از شک و تردیدی که حول پتینسون وجود دارد آگاهی کامل دارد و گاهی این احساسات شک و تردید خود را درباره‌ی او با رسانه‌ها به اشتراک می‌گذارد که خب طبیعی‌ست.

نظر شما درباره‌ی بازیگر جدید Batman چیست؟ به‌نظرتان پتینسون آن‌طور که باید شوالیه تاریکی را به نمایش می‌گذارد؟ برای‌مان بنویسید.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Geekosity

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.