از لباس‌های شخصیت‌های فیلم Shazam! Fury of the Gods، رونمایی شد

از لباس‌های شخصیت‌های Shazam 2 رونمایی شد

به تازگی جدیدترین تصویر از شخصیت‌های حاضر در قسمت دوم Shazam منتشر شده که در آن شاهد لباس‌های جدیدی هستیم. با کافه کمیک همراه باشید.

کارگردان قسمت دوم فیلم Shazam، دیوید سندبرگ (David Sandberg)، با به انتشار گذاشتن تصویری، از ظاهر خانواده‌ی شزم در فیلم رونمایی کرد. مدتی قبل‌تر به‌واسطه‌ی عکس‌هایی که از محل فیلم‌برداری لو رفته بود، به همین دلیل سندبرگ تصمیم گرفت تا از فاش شدن بیشتر اطلاعات جلوگیری کند و خودش به‌صورت رسمی از لباس‌ شخصیت‌های Shazam! Fury of the Gods رونمایی کند. این تصویر ما را با ظاهر شخصیت‌هایی مانند شزم، شزم جونیور (Shazam Jr)، مری شزم (Mary Shazam) و باقی اعضای فیلم آشنا کرد. سندبرگ پیشتر گفته بود که شزم قرار است لباس تازه‌ای داشته باشد و ظاهرا منظورش از «شزم» تمام شخصیت‌های خانواده‌ی او بوده‌اند. زمانی که از او درباره‌ی اینکه «چرا باید لباس جدید برای فیلم طراحی شود؟» او در پاسخ گفته بود:

«چراکه نه. بهتره که توی دفعات جدید کارهای جدید هم انجام بدیم و یک کار رو دوبار نکنیم.»

سندبرگ درباره‌ی طراحی لباس گفته است:

« من این دفعه به طراح‌ها گفتم که برای لباس جدید چی می‌خوام. طراح‌مون و تیمش هم دقیقا اون چیزی که می‌خواستیم رو با همکاری همدیگه، خیلی خوشگل درست کردن و زمانی هم که به عوامل استودیو نشون دادیم لباس‌ها رو، خیلی حال کردن باهاش و چیزی نگفتن که بهش اضافه بشه یا کم بشه ازش.»

فیلم Shazam! Fury of the Gods قرار است تا در تاریخ دوم ژوئن ۲۰۲۳ (۱۲. خرداد ۱۴۰۲) اکران شود.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.