فاز چهارم سریال های مارول که پس از لوکی پخش خواهند شد

سریال لوکی جدیدترین سریال مارول در دیزنی‌پلاس است که در ماه جولای به اتمام خواهد رسید؛ اما مجموعه‌های دیگری پس از اتمام سریال لوکی، برای علاقه‌مندان به دنیای مارول پخش خواهند شد. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید تا به معرفی فاز چهارم سریال های مارول بپردازیم.

پس از پخش شدن تنها دو قسمت از سریال لوکی، این سریال تبدیل به موفق‌ترین مجموعه دیزنی‌پلاس شد. قبلا اعلام شده بود که سریال لوکی چهارشنبه‌ها پخش خواهد شد و بنظر می‌رسد روز انتشار سریال نقش مهمی در بازدید آن ایفا خواهد کرد. دیزنی‌پلاس پس از این موفقیت اعلام کرد که از این پس سریال‌های خود را در چهارشنبه‌ها منتشر می‌کند.

صرف نظر از روز انتشار سریال، بنظر می‌رسد سریال‌های مارول با پیشرفت زیادی همراه بوده و هر سریال بهتر از مجموعه قبلی ظاهر می‌شود. فاز چهارم به طرفدارهای مارول قول انتشار 25 فیلم و مجموعه تلویزیونی را داده است و آن‌ها با هیجان زیادی منتظر سایر مجموعه‌های مارول هستند.

10. …What If: سریالی که دنیایی متفاوت را به ما نشان خواهد داد

What If...?

فاز چهارم سریال های مارول

یکی از سریال‌هایی که در فاز چهارم مارول باید انتظار آن را داشته باشیم، سریالی است که در دنیایی غیر از مارول فعلی اتفاق خواهد افتاد. این سریال قصد دارد سناریوهایی را به نمایش بگذارد که از دنیای حال حاضر مارول دور است. یکی از قسمت‌هایی که طرفدارها برای آن هیجان زیادی دارند، فسمتی است که به جای استیو راجرز، پگی کارتر سرم ابرسرباز را دریافت می‌کند و به جای کاپیتان آمریکا، پگی را با قدرت‌های جدید خواهیم دید.

در قسمت دیگری پیتر کوئیل که در دنیای فعلی توسط گروهی از دزدان فضایی از زمین ربوده شده است، جای خود را به پلنگ سیاه می‌دهد. با این حادثه کل داستان فیلم‌های نگهبانان کهکشان تغییر خواهد کرد. علاوه بر آن کل تاریخچه سرزمین واکاندا هم دچار تغییر زیادی می‌شود.

این سریال ممکن است چندین فصل داشته باشد اما برای هر داستان قرار است یک قسمت را اختصاص دهند و ده قسمت آن برای تابستان تایید شده است.

9. معرفی خانم مارول Kamala Khan در سال 2021

معرفی فاز چهارم سریال های مارول: Kamala Khan

معرفی فاز چهارم سریال های مارول: Kamala Khan

با اینکه شخصیت Kamala Khan به طور رسمی پای خود را به دنیای سینمایی مارول باز نکرده است اما طرفداران بازی‌های ویدیویی اونجرز، ماه‌هاست با شخصیت Ms. Marvel بازی می‌کنند. معرفی ابتدایی وی در بازی راهی جالب برای نشان دادن قدرت‌های این شخصیت بود و پیش از انتشار هر گونه فیلمی در مورد شخصیت Ms. Marvel محبوبیت زیادی کسب کرده است.

شایعات حاکی از آن است که کارمندان بالا رتبه مارول تحت تاثیر بازی Iman Vellani در نقش کامالا خان قرار نگرفته‌اند اما بهرحال طرفداران اشتیاق زیادی برای تماشای مجموعه خانم مارول دارند. این سریال زندگی کامالا خان، یک نوجوان پاکستانی-آمریکایی را به تصویر خواهد کشید که در نیوجرسی زندگی می‌کند. او بسیار باهوش است و به ابرقهرمانان علاقه خاصی دارد؛ سوپرهیروی مورد علاقه کامالا خان هم کاپیتان مارول است. او پس از گرفتن قدرت‌های جدید باید تلاش کند با زندگی جدید خود کنار بیاید.

8 . سریال Hawkeye ( انتشار در 2021 )

فاز چهارم سریال های مارول

سریال Hawkeye

جزئیات زیادی از سریال Hawkeye و روند اتفاقات آن در دست نیست اما بنظر می‌رسد در این سریال Hawkeye آموزش‌های پیشرفته خود را به Kate Bishop خواهد داد. کیت بیشاپ کماندار بزرگ دیگری از دنیای مارول است که قرار است داخل این سریال حضوری جدی داشته باشد. فرض بر این است که Hawkeye هر آنچه که می‌داند را به کیت آموزش خواهد داد.

پس از اتمام آموزش Hawkeye بازنشست شده و Kate Bishop جای او را در اونجرز خواهد گرفت. کیت به عنوان قهرمانی انسانی و بدون هیچ گونه نیروهای فرازمینی به کمک اونجرز می‌رود. با توجه به عکس‌های لو رفته از سریال، طرفدارها حدس می‌زنند که شخصیت منفی داستان، Ivan Banionis باشد؛ شروری که در کمیک‌های اولیه Hawkeye حضور داشت. البته طرفداران زیادی منتظر معرفی Lucky the Pizza Dog در این سریال هستند.

7. ابرقهرمان Moon Knight که زادگاه پیدایش قدرت‌های او مصر است (انتشار 2022)

فاز چهارم سریال های مارول

فاز چهارم سریال های مارول: Moon Knight

مشخص شده که Oscar Isaac قرار است شخصیت شوالیه ماه (Moon Knight) را به نمایش بگذارد. در کمیک‌ها این قهرمان شبیه بتمن است، یک کارآفرین موفق که در خفا به مبارزه با جرم می‌پردازد.

شخصیت اصلی مارک اسپکتر در طی ماموریتی در مصر، کشته شد. پس از کشته شدن مارک، خدای مصری، خونشو او را زنده کرد و شرط زنده شدنش را مبارزه با ناعدالتی گذاشت. پس از زنده شدن مارک، قدرت‌های فرازمینی کسب کرد و حال قرار است این اتفاقات در قالب سریالی بیان شود. بنظر می‌رسد شخصیت منفی این سریال پانیشر باشد.

6. نمایش مورد انتظار فاز چهارم مارول با نام She-Hulk (انتشار در 2022)

فاز چهارم سریال های مارول

معرفی She-Hulk

هالک یکی از شخصیت‌های معروف دنیای ابرقهرمانان است و بالاخره در سال 2022 یک مجموعه تلویزیونی کامل در مورد خانم هالک خواهیم دید. شخصیت Jennifer Walters به زودی به دنیای سینمایی مارول برمی‌گردد و Abomination شخصیت منفی را بر عهده خواهد گرفت.

مارک روفالو به عنوان هالک در داخل این مجموعه برمی‌گردد اما ممکن است این هالک، با هالک Endgame متفاوت باشد. با وجود شخصیت‌های مختلفی که در این سریال به نمایش گذاشته خواهد شد، فن ‌ها انتظار دیدن Red Hulk را هم دارند. از سمت دیگر ممکن است شاهد معرفی شخصیت آمادئوس چو در قالب هالک هم باشیم. این سریال چند هالک را در قالب یک مجموعه به نمایش خواهد گذاشت.

5. سریال Secret Invasion (انتشار در 2022)

فاز چهارم سریال های مارول

سریال Secret Invasion

نیک فیوری به طور غیر قابل باوری تا به امروز از تمامی سریال‌های دیزنی‌پلاس غایب بوده؛ اما احتمالا دلیل آن تمرکز کامل سریال Secret Invasion بر شخصیت فیوری است.

فیوری و Talos نقش‌های اصلی این سریال هستند و شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه قهرمانان دیگری نظیر Captain Marvel, Quake و Phil Coulson در این سریال حضور خواهند داشت. اگر سریال از کمیک الهام گرفته باشد، همه آن‌ها می‌توانند اسکرال‌هایی باشند که از تغییر شکل استفاده می‌کنند.

بنظر می‌رسد مارول در تلاش است نقش پر رنگ‌تری را به اسکرال‌ها اختصاص دهد و باید ببینیم در آینده این سریال با چه داستانی پیش خواهد رفت.

4. نمایش Guardians of the Galaxy Holiday Special  (انتشار در سال 2022)

فاز چهارم سریال های مارول

نمایش Guardians of the Galaxy Holiday Special

با اینکه اعلام شده قسمت سوم فیلم “Guardians of the Galaxy” در سال 2023 پخش می‌شود اما طرفداران این مجموعه می‌توانند در سال 2022 یک سریال در مورد اتفاقات پیرامون قهرمانان مورد علاقه خود داشته باشند. با توجه به بازه زمانی انتشار سریال، شاید شاهد حضور شخصیت Thor هم بودیم.

3. Ironheart در فاز چهارم مارول (تاریخ انتشار نا مشخص)

فاز چهارم سریال های مارول

فاز چهارم سریال های مارول: معرفی مجموعه Ironheart

با اینکه هنوز تاریخ انتشار این سریال مشخص نشده اما Dominique Thorne نقش اصلی این سریال را بر عهده گرفته. این شخصیت دختری باهوش است که به طریقی تکنولوژی آیرون‌من را بدست آورده و نسخه خود از لباس آیرون من را می‌سازد.

طرفدارها حدس میزنند که استارک حافظه خود را از طریق A.I به جای گذاشته است. البته ممکن است تحت شرایطی شاهد بازگشت Robert Downey هم باشیم. تونی نقش مربی Ironheart را ایفا خواهد کرد و تنها یک هوش مصنوعی است.

2. سریال Armor Wars (تاریخ پخش نا مشخص)

فاز چهارم سریال های مارول: سریال Armor Wars

شاید مارول یک نسخه آیرون من جدید با نام Ironheart داشته باشد اما هنوز هم توجه زیادی به بهترین دوست آیرون‌من، Rhodey خواهد داشت. مشخص نیست کدام سریال اول منتشر خواهد شد اما بنظر می‌رسد از طریق Armor Wars بتوان پیش زمینه اتفاقات Ironheart را فراهم کرد.

هم‌چنین شایعاتی مبنی بر حضور Jessica Jones در این سریال وجود دارد که مشخص نیست دقیقا به چه شکل ظاهر خواهد شد.

1. سریال I Am Groot

فاز چهارم سریال های مارول: سریال I Am Groot

 

یک سریال نامشخص دیگر در لیست سریال‌های پیش رو، سریال Groot است که حول محور همین شخصیت می‌گذرد. بر طبق اطلاعات این مجموعه، اتفاقات پیرامون Groot کوچک را بررسی می‌کند و چند شخصیت خاص در طول سریال به Groot خواهند پیوست. البته ممکن است این سریال به داستان‌های اطراف Flora Colossus هم بپردازد. باید صبر کنیم و ببینیم مارول برای این سریال چه طرحی در نظر گرفته است.

سه سال آینده سال‌هایی پر بار برای دوست‌داران مارول است و سریال‌ها و فیلم‌های هیجان انگیزی در راه خواهند بود. نظرات خود را در مورد آینده دنیای مارول و سریال‌هایی که پیش رو دارد حتما با ما در میان بگذارید.

آخرین مقالات کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع : CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.