شخصیت‌های تازه‌ای در فیلم The Flash حضور دارند

شخصیت‌های تازه‌ای در فیلم The Flash حضور دارند

اخیرا به‌واسطه‌ی تریلری که از صحبت‌های کارگردان و بازیگر فیلم The Flash لو رفته بود، حضور شخصیت‌های جدیدی در فیلم فاش شد. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

تریلر کوتاهی که از فیلم مورد انتظار The Flash در توییتر منتشر شد، حاکی از آن بود که حداقل یک شخصیت معرفی نشده‌ی دیگر در فیلم حضور خواهد داشت؛ در بخشی از این ویدیو شاهد بتمن (Batman)، فلش و یک شخصیت پوشیده شده هستیم که سوار بر بتموبیل (Batmobile) هستند؛ همچنین درجای دیگری از این کلیپ شاهد فلش، بتمن، سوپرگرل (Supergirl) و آن شخصیت ناشناس هستیم که با علامت Spoiler Alert پوشانده شده‌ست. در یکی از این بخش‌های ویدیو، آن شخصیت ناشناس را می‌بینیم که شمشیر و سپر به‌دست دارد و همین موضوع، تئوری‌هایی را مبنی در حضور واندر وومن (Wonder Woman) مطرح می‌سازد. سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا این دو شخصیت که در دو قسمت ویدیو شاهدش هستیم، یک نفر هستند؟ یا دو کاراکتر مجزا در فیلم حضور دارند که هنوز چیزی درباره‌شان نمی‌دانیم؟

علاوه بر ازرا میلر (Ezra Miller) و مایکل کیتون (Michael Keaton) که از حضورشان مطمئن هستیم، حضور داشتن بن افلک (Ben Affleck) در نقش بتمن است که تا حدودی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، اما باید به این نکته توجه کنیم که حضور دو بتمن متفاوت در فیلم قطعی‌ست (به‌واسطه‌ی پست اینستاگرامی کارگردان فیلم) و به احتمال خیلی بالا شاهد حضور مجدد افلک در قامت شوالیه تاریکی خواهیم بود. غیر از این شخصیت‌ها و بازیگران‌شان، بازیگر و نقش آن کاراکتر نامعلوم سوال اصلی همگی‌ست که شاید در برنامه‌ی آینده DC Fandom مقداری شفاف‌سازی در این باره صورت گیرد.

کیفیت پایین تصویر به‌دلیل پایین بودن کیفیت خود ویدیو است.

 

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

 

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.