شانگ‌چی و ولورین در جدیدترین کمیک مارول مبارزه خواهند کرد

مارول اعلام کرده که استاد کونگ‌فو و مردی که در کاری که انجام می‌دهد بهترین است، قرار است باهم ملاقات کنند(البته در کتاب کمیک) و آن‌ها قرار نیست که باهم خوب رفتار کنند. با کافه کمیک همراه باشید.

طبق اطلاعیه‌ی مطبوعاتی ما در کمیک Shang-Chi شماره‌ی ۳ شاهد درگیری این دو نفر با خواهر جهش‌یافته‌ی شانگ‌چی به نام ژیلان(Zhilan) خواهیم بود. این کمیک قرار است تا در ۲۸ جولای منتشر شود و مانند همیشه توضیحات رسمی و تصاویر موجود، خبر از یک داستان فوق‌العاده را می‌دهند.

در شماره‌ی ۳ این ماه Shang-Chi، او خواهر دیگری را نیز کشف خواهدکرد. یک جنگ‌جوی جهش‌یافته به نام ژیلان! با توانایی تبدیل موسیقی به انرژی جامد. ژیلان مبارز قدرت‌مندی است که مدت‌ها قبل توسط پدر شانگ‌چی از انجمن پنج سلاح اخراج شده‌بود، اما چرا؟ آیا شانگ‌چی باید دوباره او را برگرداند؟ موضوع جایی پیچیده‌تر می‌شود که شانگ‌چی تنها کسی نیست که به دنبال ژیلان است. ولورین هم برای محافظت از ژیلان که در واقع یک جهش‌یافته است توسط کراکوآ(Krakoa) به آنجا فرستاده شده. این هدف مشترک بین شانگ‌چی و ولورین باعث به‌وجود آمدن یک نبرد بین دو تن از افسانه‌ای‌ترین شخصیت‌های مارول می‌شود. شانگ‌چی قبلا هم با شخصیت‌هایی مثل مردعنکبوتی و کاپیتان آمریکا رو در رو شده بود اما در نهایت چه اتفاقی بین او و ولورین خواهد افتاد را کسی نمی‌داند اما این سوال پیش می‌آید که او واقعا می‌تواند راه‌حل‌های شیطانی انجمن پنج سلاح برای حل مشکلات را تغییر دهد؟

شما می‌توانید در ادامه عکس‌هایی از این کمیک را در زیر مشاهده کنید.

 

 

نبرد آینده‌ی شانگ‌چی با ولورین تازه‌ترین نبرد او با دیگر قهرمانان دنیای مارول بوده که کمیک آن با نام رسمی SHANG-CHI VS. THE MARVEL UNIVERSE منتشر خواهدشد.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.