ایده‌ی بازگشت ویل اسمیت به Suicide Squad مطرح شده است؟

ایده‌ی بازگشت ویل اسمیت به Suicide Squad مطرح شده است؟

حال که یک ماه به اکران The Suicide Squad باقی مانده‌ست، صحبت‌هایی درباره‌ی ایده‌ی اولیه فیلم و بازگشت ویل اسمیت به گوش می‌رسد. با کافه کمیک همراه باشید.

دقیقا یک ماه دیگر قرار است تا نسخه‌ی بازسازی و دوباره ساخته شده‌ی فیلم Suicide Squad به کارگردانی و نویسندگی جیمز گان (James Gunn) اکران شود و همان‌طور که می‌دانید فقط تعدادی از بازیگران نسخه‌ی ۲۰۱۶ فیلم برای ایفای نقش‌های خود بازگشته‌اند و باقی شخصیت‌ها به‌طور کلی تغییر پیدا کرده‌اند. یکی از کلیدی‌‌ترین شخصیت‌های سال ۲۰۱۶ که شاهد حضور مجدد او نخواهیم بود، شخصیت ددشات (Deadshot) با بازی ویل اسمیت (Will Smith) است. ایده‌ی بازگشت اسمیت برای هنرنمایی‌ مجددش، مانند دیگر بازیگران در ابتدای فیلم آن‌قدرها هم دور از ذهن نبوده و جیمزگان درباره‌‌اش به دیگر اعضای پروژه گفته‌ست که صحبت‌هایی، در ابتدا در این باره صورت گرفته.

طبق گفته‌ی یکی از اعضای پروژه ایده‌ی اولیه گان با این موضوعیت بود که اسمیت به‌عنوان ددشات بازمی‌گردد و رهبری گروه را عهده‌دار می‌شود. نکته‌ی جالبی که درباره‌ی اسمیت و نقش‌اش وجود دارد این است که مدت‌ها قبل، صحبت از پروژه‌ی مخصوص ددشات شده بود و شایعه‌هایی مبنی بر ساخت فیلم مستقل او توسط وارنر به گوش می‌رسید، اما با اوضاع حال حاضر استفاده‌ی از این کاراکتر و حضور دوباره‌ی اسمیت خیلی بعید است.

پیتر سفرن (Peter Safran)، تهیه کننده‌ی سریال طی مصاحبه‌ای درباره‌ی بازگشت اسمیت گفته‌ست:

«ما واقعا درباره‌اش صحبت کردیم، بحث کردیم، اما برگردوندن ویل یک کاری فراتر از برنامه‌‌ریزی بود. می‌دونستیم که قراره فیلم‌برداری رو سپتامبر شروع کنیم و بهتر بود که اینکارو هرچه زودتر انجام می‌دادیم، چون ما زودتر از آدمای دیگه می‌دونستیم که جیمز گان برای ساخت نسخه‌ی سوم Guardians برمی‌گرده و توی مارول هم کار داره. به‌خاطر تمام این شرایط بهتر بود که ساخت فیلم رو زودتر شروع می‌کردیم و متاسفانه ویل توی اون زمان وقت خالی نداشت و همین فرصت نداشتن اون، کارها رو خیلی سریع‌تر پیش برد. از طرفی هم فکر می‌کنم خیلی خوبه که دوتا فیلم باهم تفاوت‌هایی داشته باشن.»

حال دیگر مشخص شده که حضور مجدد و بازشگت اسمیت برای نقش تیرانداز خونسرد و حرفه‌ای جهان دی سی (DC) توسط جیمزگان و دیگر عوامل در نظر گرفته شده بود، اما به‌دلیل شلوغ بودن برنامه‌های بازیگر دوست داشتنی‌مان، فرصت نشد که او را باری دیگر ملاقات کنیم.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.