بازگشت کارنیج جنگ سیمبیوتی بعدی مارول را رقم خواهد زد

پس از شکست از ونوم، کارنیج با تجدید قوا باز خواهد گشت. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

هشدار اسپویل برای کمیک Extreme Carnage Alpha

جهان مارول هنوز به طور کامل از حوادث King in Black رهایی نیافته، حتی با وجود خدای جدید و مهربان سیمبیوت‌ها. زیرا انسان‌ها هنوز از موجودات تاریکی که دنیای آن‌ها را نابود کرده می‌ترسند. مهم نیست که ادی براک چقدر کارهای قهرمانانه انجام دهد، نفرت از سیمبیوت‌ها بین مردم غیرقابل انکار است و مانند تمام تراژدی‌ها، بازهم نیروهای شیطانی در این میان وجود دارند.

البته کارنیج همه چیز را در مورد ترس از خطرات احتمالی می‌داند و به نظر می‌رسد بین شرورترین سیمبیوت‌ها در همه‌ی زمان‌ها و با وجود فضای سیاسی فعلی، جنگ سیمبیوتی دیگری در راه باشد.

در حالی که کارنیج پس از شکست سنگین خود از ونوم مشغول خزیدن به سمت خشکی و بالای زنجیره‌ی غذایی است، سناتور پیتر کرین (Peter Krane) ترس از سیمبیوت‌ها را به یکی از شعار‌های انتخاباتی خود برای ریاست جمهوری تبدیل کرده و وعده داده همه‌ی موجوداتی که انسان نیستند و حتی هرکسی که آن‌ها را پناه دهد هم یک مجرم شناخته خواهد شد. او همچنین حمایت بی‌دریغ خود را پشت سر دوستانِ بشریت قرار داده و یک گروه ضد جهش‌یافته نیز تمرکز خود را روی بیگانگان گذاشته.

همان طور که در داستان Toxin از King in Black: Planet of the Symbiotes دیده می‌شود، شرکت Alchemax تمامی منابع خود را برای از بین بردن سیمبیوت‌ها در کره‌ی زمین به کار گرفته، نسل جدیدی از سربازان. این سربازان خصوصی قبلا هم با تعدادی از سیمبیوت‌ها برخورد داشتند اما همان طور که فلش تامپسون (Flash Thompson) از برخورد اخیر خود با آن‌ها دریافت که هزاران سیمبیوت از زمان شکست Knull خود را در زمین پنهان کرده‌اند.

این سیمبیوت‌ها در جنگ خدایان تاریک علیه کیهان، سربازانی تحت اختیار بودند و اکنون که ادی براک آن‌ها را آزاد کرده، تنهای چیزی که می‌خواهند یک زندگی عادی است. متاسفانه این اتفاق برای آن‌ها بسیار سخت خواهد بود تا با انسان‌ها که می‌خواهند ساکنان جدید زمین را بیرون کنند به مبارزه بپردازند و کارنیج نیز در این مدت می‌تواند تجدید قوا کرده و دوباره حمله کند. این همان چیزی است که سناتور برای محکم کردن صندلی خود در کاخ سفید به آن نیاز دارد.

کارنیج از جنبش‌های سیاسی آگاه است و بدون شک در صدد دستکاری آن‌ها برای رسیدن به اهداف پلید خود بوده. او قبلا در طی حوادثی مانند Carnage 2011 در آمریکا، از یک قاتل ولگرد به یک شخصیت شرور و حساب‌گر تبدیل شده بود. اگر کارنیج بتواند نفرت بشریت از نوع خود را بر ضد آن‌ها برگرداند و در جایگاه‌های سیاسی به قدرت برسد نمی‌توان گفت که تا چه حدی می‌تواند به آمریکا آسیب بزند.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.