ده مورد از کمیک های دی سی تابستان ۲۰۲۱ که بهتر است بخوانید

دی‌سی می‌داند که تابستان یک فصل مناسب برای کمیک‌هاست، به همین دلیل آن‌ها برای ماه‌های ژوئیه و اوت عنوان‌های جدیدی را برای طرفداران آماده‌ی انتشار کرده‌اند. با کافه کمیک همراه باشید تا با کمیک های دی سی تابستان ۲۰۲۱ آشنا شویم.

دی‌سی همیشه وسواس خاصی نسبت به مکان و زمان داستان‌های خود داشته اما این تابستان این شرکت قصد دارد با کراس‌اورهای Batman: Fear State و Infinite Frontier دنیای بتمن و شاید کل جهان دی‌سی را تغییر دهد.

این تابستان با وجود شخصیت‌هایی مانند سوپرمنِ رییس‌جمهور در کنار قهرمانان مطرحی چون بتمن و آکوامن مورد توجه قرار خواهد گرفت و یک زمان شگفت‌انگیز را برای قهرمانان دی‌سی رقم خواهد زد. گرچه ممکن است کتاب‌های زیادی از بتمن وجود داشته باشد اما دی‌سی سعی کرده تا با مجموعه‌های کوتاه تعادلی بین شخصیت‌ها ایجاد کند و سَری به قهرمان‌های کلاسیک خود نیز بزند. در این مقاله به سراغ ده مورد از کمیک های دی سی تابستان ۲۰۲۱ رفته‌ایم که قرار است جهان این شرکت را برای همیشه تغییر دهند.

Batman: Fear State، آغاز یک داستان مهم برای بتمن

کمیک های دی سی تابستان ۲۰۲۱

جیمز تینیون (James Tynion) که از سال قبل داستان‌های جالبی در مورد بتمن نوشت، این روز‌ها در تلاش است تا داستان اصلی و بعدی خود را روی Batman: Fear State متمرکز کند.

داستان در ماه اوت آغاز می‌شود و بتمن در همان زمان با یکی از قدیمی‌ترین دشمنان خود یعنی مترسک و یک شرور جدید به نام Peacekeeper-01 روبه‌رو می‌شود. پس اگر می‌خواهید در مورد بت‌ فمیلی (Bat-Family) و این کراس‌اور بیش‌تر بدانید باید Fear State را از همین جا شروع کنید. زیرا این کمیک یکی از مورد انتظارترین کمیک های دی سی تابستان ۲۰۲۱ است.

I Am Batman، کاراکتر Jace Fox را در قامت بتمن بعدی نشان می‌دهد

کمیک های دی سی تابستان ۲۰۲۱

جان ریدلی (John Ridley) از قبل در Future State طرفداران را با بتمن بعدی آشنا کرده بود و بعدا نیز با یک داستان دیجیتالی به نام The Next Batman: Second Son خاستگاه این بتمن جدید را نیز نشان داد اما همه چیز از آن جا شروع شد که جِیس فاکس در گاتهام نام و نشانی به دست آورده بود و در این میان یک زره از بتمن را در دادگستری پیدا می‌کند…

Hardware: فصل اول، بازگشت یک قهرمان Milestone

کمیک های دی سی تابستان ۲۰۲۱

بازگشت قهرمانان Milestone یکی از بهترین اتفاقات تابستان امسال خواهد بود و امیدواریم همان طور که آن‌ها همیشه شایسته بودند، در کمیک‌ها نیز تاثیر خوبی بگذارند. براندون توماس (معروف بودنش را مدیون کارش در Future State: Aquaman است) با نویسندگان افسانه‌ای یعنی Denys Cowan و Bill Sienkiewicz برای نوشتن داستان کورتیس متکالف (Curtis Metcalf) همکاری می‌کند. کورتیس یک مخترع نابغه است و باید با زره‌های خود به صنایع Alva که بر اثر بیگ بنگ دچار مشکل شده کمک کند.

Superman 78، به ادامه‌ی ماجراجویی‌های قهرمانانه‌ی این شخصیت از فیلم‌های کلاسیک می‌پردازد

Robert Venditti نزدیک به یک دهه است که با DC کار می‌کند و این بار نیز آن‌ها به او این فرصت می‌دهند تا یکی از محبوب‌ترین اقتباس‌های سینمایی دی‌سی را خلق کند.

این بار در این جهان سوپرمن با تهدید برینیاک روبه‌رو شده که در همان شماره‌ی اول، حمله به متروپلیس را آغاز می‌کند. اما آیا برینیاک تنها شرور این سری خواهد بود؟ به خصوص لکس لوثر که به صورت برجسته در عکس روی جلد کمیک قرار دارد!

کیمک سالانه‌ی Green Lantern 2021 به جسیکا کروز حلقه‌ی سپاه سینسترو را می‌دهد

فانوس سبز در حال حاضر نقطه‌ی جالبی است زیرا در واقع فقط یک کتاب کمیک از کل این فرانچایز منتشر شده و طرفداران برای تمرکز روی قهرمانان حلقه به دست دچار مشکل شدند.

با این حال، فرصتی برای جهان فانوس سبز به وجود آمده تا در این رویداد سالانه خود را به طرفداران ثابت کند و آن‌ها را از سرنوشت جسیکا کروز مطلع سازد.

آکوامن: سالگرد ۸۰ سالگی، خط داستانی ویژه‌ی بعدی برای اکوامن

کمیک های دی سی تابستان ۲۰۲۱

در حال حاضر کتاب کمیکی جدیدی از آکوامن وجود ندارد البته از زمان شروع دوره‌ی جدید کمیک‌ها. این یک فرصت دوباره است تا طرفدارانِ این شخصیت باز هم تجربه‌ی خوبی از ماجراجویی‌های او داشته باشند. این یک برنامه‌ی ویژه به مناسبت ۸۰ سالگی آکوامن بوده و شامل داستان‌هایی از سازندگان کهنه‌کار و جدید این شخصیت می‌شود و به همه این فرصت را می‌دهد تا همه چیز را درباره‌ی او بدانند.

اما این اتفاق تصادفی نیست و به مجموعه‌ی کوتاهی که از آکوامن در ماه سپتانبر منتشر می‌شود مربوط خواهد بود، بنابراین زمان بهتری از الان برای خواندن در مورد پادشاه هفت دریا وجود ندارد.

Infinite Frontier آغاز کراس‌اوری خواهد بود که برای دنیای دی‌سی اثرات جانبی خواهد داشت

کمیک های دی سی تابستان ۲۰۲۱

Infinite Frontier مهم‌ترین رویداد کمیک‌های دی‌سی طی چند ماه آینده بوده. این داستان که با خلاقیت Joshua Williamson نوشته شده و طراحی آن نیز توسط Xermanico صورت گرفته، به دنبال یک استفاده‌ی عمیق از این مولتی‌ورس جدید است.

طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها، از سوپرمنِ رییس‌جمهور گرفته تا آلن اسکات، کامرون چِیس و روی هارپر، همگی در این خط داستانی گنجانده شده‌اند. به نظر می‌رسد این کتاب با بسیاری از علوم کیهانی ناشناخته همراه خواهد بود و در حال تنظیم وضعیت جدیدی برای جهان دی‌سی است.

Justice League Infinity بازیگران Justice League Unlimited را باز می‌گرداند

کمیک های دی سی تابستان ۲۰۲۱

طرفداران DCAU (دنیای انیمیشنی دی‌سی) از زمان پایان این نمایش، خواهان بازگشت شخصیت‌های Justice League Unlimited هستند. در حال حاضر، کارمندان سابق JLU یعنی James Tucker و J.M. DeMatteis با طراح کتاب‌های کمیک Ethen Beavers، برای ساخت یک سِری کوتاه کمیکی همکاری می‌کنند.

این کمیک همچنین عناصر تازه‌ای را نیز به بخش داستانی اضافه می‌کند مانند Overman شرور که به نوعی جانشین سوپرمن شده.

Blue & Gold Teams: تیم آپ بین Blue Beetle و Booster Gold

کمیک های دی سی تابستان ۲۰۲۱

Dan Jurgens به عنوان خالق Booster Gold او را بهتر از بقیه می‌شناسد، بنابراین احتمالا ایده‌ی خوبی خواهد بود که او کمیک این شخصیت و Blue Beetle را بنویسد.

این بار هر دو نفر در تلاش‌اند تا به لیگ عدالت ملحق شوند و در عین حال از شبکه‌های اجتماعی برای تبدیل شدن به قهرمانانی محبوب‌تر استفاده می‌کنند. آن‌ها در یک مجموعه‌ی هشت شماره‌ای که توسط Dan Jurgens و Ryan Sook بسیار با استعداد نوشته شده، خود را درگیر سر و کله زدن با مدیران شبکه‌های اجتماعی و آدم‌کش‌های فضایی می‌کنند.

Superman And The Authority، تشکیل یک Authority توسط خود سوپرمن

کمیک های دی سی تابستان ۲۰۲۱

گرنت موریسون برای یک سِری کوتاه که از ۲۰ ژوئیه آغاز می‌شود، کار بر روی Superman And The Authority را شروع کرده. در این کمیک سوپرمن خود را نیازمند به تیمی می‌بیند تا بتواند کارهایی را انجام دهد که با لیگ عدالت نمی‌تواند و همین امر او را به سمت منچستر بلک و تشکیل یک تیم کاملا جدید سوق می‌دهد.

این تیم ترکیبی از اعضای کلاسیک Authority بوده که با تازه‌واردهایی مثل Natasha Irons و Enchantress ترکیب شده و همه‌ی آن‌ها برای مقابله با Ultra-Humanite مجبورند با هم و بسیار سریع کار کنند.

 

امیدوارم از مطالعه لیست کمیک های دی سی تابستان ۲۰۲۱ لذت برده باشید. نظر خود را در مورد این کمیک‌ها و این مقاله با ما در میان بگذارید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: 10 مورد از بدترین تغییرات کمیکهای دیسی در نیو 52 - سی فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.