Red Hood هویت تازه‌ای در DC پیدا می‌کند

Red Hood هویت تازه‌ای در DC پیدا می‌کند

جیسون تاد (Jason Todd) در طول زمان هویت‌های مختلفی را به خود گرفته و نوبت به یکی دیگر از آن‌ها رسیده. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید.

شخصیت جیسون تاد که خیلی‌ها او را به‌عنوان Red Hood می‌شناسند، در رویداد DC Future State فعالیت خود را تحت نظر Peacekeeper، یکی از شخصیت‌های جدید دنیای دی سی (DC) قرار داد؛ به همین دلیل نام Peacekeeper Red را برای خود برگزید و لقب قبلی خویش را کنار گذاشت. تایید شده‌ست که در طی کمیک‌های اکتبر دی سی، هویت تاد قرار است کاملا تغییر کند و شخصیت Peacekeeper Red را تا به پایان رسیدن مینی سری Future State: Gotham برای خود نگه دارد. این سری داستانی جیسون را نشان می‌دهد که مشغول فعالیت در تشکیلات پلیش فاسد و جدید گاتهام است و مجرمین را به‌عنوان Peacekeeper Red دستگیر کرده، تا بتواند بیشتر به این سیستم نفوذ کند و یاری‌رسان بروس وین (Bruce Wayne) باشد.

اگر که درباره‌ی این تشکیلات نظامی فاسد در گاتهام نمی‌دانید، باید به‌طور خلاصه برای‌تان بگویم که در رویداد دو ماهه DC Future State، جهان دی سی فرم آینده‌ی سایبرپانکی به خود می‌گیرد و کنترل گاتهام بنابر درخواست شهردار آن، به‌دست یک گروه نظامی خصوصی به نام the Magistrat می‌افتد. این گروه مسئولیت تامین امنیت شهر را برعهده دارد، اما قدرت حاکم بر گاتهام تبدیل به یک قدرت تمامیت خواه (توتالیتر) می‌شود و داستان‌هایی برای آن رقم می‌خورد.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.