She-Hulk: جمیلا جمیل از جذاب بودن سریال Disney+ می‌گوید

she-hulk-jameela-jamil_marvel-studios

بازیگر نقش تیتانیا در She-Hulk در توییتی به پروسه‌‌ی تولید این سریال +Disney اشاره کرد. برای جزئیات، همراه کافه کمیک باشید.

جمیلا جمیل(Jameela Jamil) که بیشتر به خاطر بازی در نقش طحانی جمیل در The Good Place شناخته می‌شود قرار هست به‌زودی به‌عنوان آنتاگونیست اصلی سریال آینده مارول یعنی She-Hulk ظاهر شود. گفته شده جمیل در نقش تیتانیا، دشمن جنیفر والترز(Jennifer Walters) با بازی تاتیانا ماسلانی(Tatiana Maslany) هست. جمیل که به‌طور مداوم در حال به‌روزرسانی عملکرد خود در سریال مارول بوده، هفته‌ی گذشته فاش کرد که هنوز چند هفته تا پایان فیلمبرداری او باقیست. البته با توجه به توییت اخیر جمیل، او به وضوح از این پروسه‌ لذت می‌برد:


جمیل پیش‌تر ویدئویی از تیک‌تاکش را در توییتر به اشتراک گذاشت و برخی از آموزش‌هایی را که برای نقش She-Hulk انجام داده بود نشان داد. این ویدئو همچنین حاوی پیامی از جمیل بود که به تاریخ پخش این سریال نیز اشاره می‌کرد:

 

از جمله بازیگران دیگر این سریال می‌توان به مارک روفالو(Mark Ruffalo) در نقش هالک و تیم راث(Tim Roth) در نقش ابامینیشن(Abomination) اشاره کرد. جاش سگاررا(Josh Segarra)، رن الیز گلدزبری(Renne Elise Goldsberry) و جینجر گونزاگا(Ginger Gonzaga) نیز در این مجموعه حضور خواهند داشت. کارگردانی اپیزودها بر عهده‌ی کت کویرو(Kat Coiro) و آنو والیا(Anu Valia) بوده و اسکریپت‌ها تحت نظارت جسیکا گائو نام آشنا نوشته خواهند شد.

 

سریال She-Hulk هنوز تاریخ انتشار رسمی از +Disney دریافت نکرده اما به احتمال زیاد در سال 2022 به نمایش خواهد آمد.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.