سریال Ms. Marvel از +Disney تا سال 2022 به تعویق افتاد

گزارشی جدید نشان می‌دهد که سریال میس مارول(Ms. Marvel) امسال از دیزنی+ پخش نخواهد شد. با کافه کمیک همراه باشید.

بر اساس صحبت‌های مت وب میتوویچ(Matt Webb Mitovich) از TVLine، سریال میس مارول، با بازی ایمان ولانی(Iman Vellani) به احتمال بسیار زیادی در سال 2022 پخش خواهد شد. این ها همه بعد از تایید مارول برای نمایش سریال هاکای(Hawkeye) با بازی جرمی رنر(Jeremy Renner) و هیلی استینفلد(Hailee Steinfeld) در نوامبر امسال هست.

ساخت این مجموعه در اواسط ماه می به پایان رسید و عوامل، یک ماه در تایلند مشغول فیلمبرداری صحنه‌های آخر بودند. در همین حال، یک کانسپ آرت جدید از میس مارول، به قدرت‌های متفاوت کامالا خان اشاره کرده. این آرت ایمان ولانی را با لباسی را به تصویر می کشد که مشت چپش با ماده‌ی بنفش ناشناخته‌ای پوشانده شده. در حال حاضر مشخص نیست که چگونه این توانایی با کمیک‌ها مرتبط هست.

خانم مارول یا همان کامالا خان در سال 2014 توسط G. Willow Wilson بوجود آمد و بعدها در بازی‌های ویدیویی و انیمیشن‌ها هم ظاهر شد. به دنبال میس مارول، ولانی در فیلم آینده فاز 4 مارول یعنی The Marvels هم بازی خواهد کرد. او در این فیلم و در کنار کاپیتان مارول(Captain Marvel) و مونیکا رمبو(Monica Rambeau) ظاهر خواهد شد. پیوند رمبو با The Marvels قبلاً در صحنه نیمه پایانی WandaVision فاش شده بود، جایی که یک اسکرال مخفی به رمبو اطلاع می‌دهد که نیک فیوری(Nick Fury) خواهان ملاقات با او در فضاست.

خانم مارول به کارگردانی عادل الاربی(Adil El Arbi) و بلال فلاح(Bilall Fallah)، میرا منون(Meera Menon) و شارمین عبید چینوی(Sharmeen Obaid-Chinoy) بوده و ایمان ولانی در نقش کامالا خان ظاهر می‌شود. این سریال هنوز تاریخ پخشی دریافت نکرده.

برای آخرین اخبار کمیک بوکی با کافه کمیک همراه باشید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.