آنتونی مکی در فیلم «کاپیتان آمریکا 4» حضور خواهد داشت

sam-wilson-captain-america

آنتون مکی(Anthony Mackie)، بازیگر شخصیت فالکون یا شاهین، بطور رسمی در فیلم کاپیتان آمریکا 4 حضور خواهد داشت. همراه ما در کافه کمیک باشید.

مکی به طور رسمی در فیلم آینده “Captain America 4” استودیو مارول به عنوان کاپیتان آمریکای جدید شرکت خواهد کرد. نویسندگی این فیلم برعهده‌ی مالکوم اسپلمن(Malcolm Spellman)، نویسنده اصلی “Falcon And The Winter Soldier” بود. مکی برای اولین بار در نقش سم ویلسون (با اسم مستعار فالکون) در سال 2014 در فیلم “Captain America: The Winter Soldier” ظاهر شد و در پنج فیلم دیگر MCU حضور پیدا کرد از جمله مینی سریال “Falcon And The Winter Soldier” که از دیزنی پلاس پخش شد.

در آپریل، Variety گزارش داد که چهارمین فیلم کاپیتان آمریکا در حال توسعه بوده و اسپلمن روی فیلمنامه در کنار دالان موسون(Dalan Musson) کار می‌کند. هنوز هیچ کارگردان یا بازیگران دیگری برای این پروژه مشخص نشده اما برخی از بازیگران “FAWS” پتانسیل بازی در این فیلم را دارند؛ مثل سباستین استن(Sebastian Stan) یا همان سرباز زمستان خودمان. احتمالات دیگر عبارتند از: وایت راسل(Wyatt Russell) و جولیا لوئیس دریفوس(Julia Louis-Dreyfus). راسل در نقش جان واکر(John Walker) و دریفوس در نقش کنتس والنتینا آلگری د فونتین(Contessa Valentina Allegra de Fontaine) در “FAWS” ظاهر شده بودند.

با توجه به برنامه‌ی مارول در فاز چهارم و تکمیل نبودن تیم فنی این پروژه، نمی‌توان تا قبل از 2023 منتظر “Captain America 4” بود. همچنین مارول تا الان از اظهار نظر در این مورد خودداری کرده.

 

منبع: Variety

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.