Michael Keaton از دلیل بازگشت خود به‌عنوان بتمن در فیلم The Flash می‌گوید

Michael Keaton از دلیل بازگشت خود به‌عنوان بتمن در فیلم The Flash می‌گوید

مایکل کیتون اخیرا مصاحبه‌ای داشته مبنی بر تجربه‌ی دوباره نقش بتمن (Batman) و مرور خاطرات‌اش. با کافه کمیک همراه باشید تا به این مصاحبه بپردازیم.

فیلم The Flash در حال حاضر در مراحل تولید و فیلم‌برداری به سر می‌برد و دو بازیگر ازرا میلر (Ezra Miller) و مایکل کیتون (Michael Keaton) برای هنرنمایی مجدد در نقش‌های فلش و بتمن بازگشته‌اند. حواشی زیادی درباره‌ی فیلم وجود دارد، اما مهم‌ترین‌شان درباره‌ی حضور مجدد کیتون و بن افلک (Ben Affleck) به‌عنوان بتمن، آن‌هم در یک فیلم است. برخلاف افلک، کیتون فیلم‌برداری خودش را شروع کرده و در مصاحبه‌ای که داشته، از دلیل بازگشت‌اش به‌عنوان بتمن گفته:

«راستش رو بخواید، همیشه ته ذهنم این ایده رو داشتم که دوباره برای نقش اون عوضی برگردم. بعدشم که ازم خواستن تا این‌کارو بکنم و بذارم ببینم اصلا دیگه می‌تونم کنار بذارمش یا نه.»

کیتون در ادامه درباره‌ی فیلم‌نامه فلش گفت:

«من مجبور شدم تا سه بار کل فیلم‌نامه رو بخونم و هنوزم این‌طوری‌ام که ها؟! این چی شد؟ چطور کار کرد؟ اونا مجبور شدن تا چند بار (داستان مولتی ورس) رو برام تعریف کنن تا بفهمم ماجرا از چه قراره. واقعا یه‌سری چیزها رو نمی‌فهمیدم و خیلی مستقیم اینو بهشون می‌گفتم که من خنگم و برام توضیح بدید. اون چیزی که بازی توی فیلم رو جذاب‌تر می‌کنه اینکه من مدت زمان بیشتری رو بتمن بودم وقتی که برای بازی توی نقش برگشتم و کلا هم بتمن فیلم توی یک سطح دیگه‌ای‌ئه.

منم به این بتمن جدید و کاری که این بچه‌ها دارن برای فیلم می‌کنن، احترام زیادی قائلم. هیچ وقت نشد که به پروژه نگاه کنم بگم که عجب کار احمقانه‌ای می‌کنید شماها. احمقانه این بود که من دوباره برای بتمن برگردم. اما چه میشه کرد. اون تبدیل شده به یک پدیده‌ی فرهنگی خیلی بزرگ و منم بابت همین موضوع براش احترام خیلی بیشتری قائلم، چون دیگه صحبت از سلیقه‌ی جهانی و مردم جهانه.»

فیلم The Flash به کارگردانی اندی موسکیتی (Andrés Muschietti) قرار است تا در صورت تاخیر نخوردن در تاریخ ۱ آذر ۱۴۰۱ اکران شود.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.