Eternals: چطور پیروزی در Endgame فاجعه‌ی بعدی MCU را رقم زد

the-eternals-final-trailer

تریلر نهایی “Eternals” نشان می‌دهد که چطور بشکن معروف تانوس باعث به‌وجود آمدن وضعیتی فجیع(Emergence) در جهان شده. با کافه کمیک همراه باشید.

تریلر جدید فیلم جاودانگان یا “Eternals” ساخته‌ی Chloé Zhao به برخی از بزرگترین سوالات طرفداران مارول پاسخ می‌دهد. جاودانگان پس از سال‌ها زندگی مخفیانه، شاهد بسیاری از رویدادها و جنگ‌ها بین انسان‌ها بودند اما هیچ‌گاه مداخله نکردند. اما الان به لطف بشکن مشهور تانوس(Thanos) و تاثیرات آن بر زمین و سراسر کهکشان، پس از قرن‌ها سکوت گرد هم آمدند تا با این وضعیت آخرالزمانی مقابله کنند.

تریلر نهایی فیلم “Eternals” ابتدا خلاصه‌ای از آنچه تانوس انجام داده را از زبان آژاک به ما می‌دهد. خلاصه داستان او با یک تهدید جدید نگران کننده به پایان می‌رسد. 5 سال قبل از این مکالمه تانوس نصف جمعیت انسان ها را نابود کرده اما انسان‌ها دوباره به زمین برگردانده می‌شوند. این یورش ناگهانی از زندگی، انرژی لازم برای یک موقعیت آخرالزمانی را تامین می‌کند. جاودانگان فقط 7 روز فرصت دارند تا همه چیز را سر و سامان دهند. این حادثه همراه با تغییرات اکولوژیکی و زیست محیطی بسیاری همراه هست که زندگی انسان‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این فیلم به‌خوبی می‌تواند اثرات بشکن تانوس با سنگ‌های ابدیت(Infinity Stones) را در مقیاس جهانی نشان دهد. البته این اثرات را دیگر فیلم‌ها و سریال‌ها مثل “Spider-Man: Far From Home” و “The Falcon And The Winter Soldier” دیده‌ایم.

جاودانگان، حالا که پس از غیبتی طولانی دور هم جمع می‌شوند، با چالش‌هایی مواجه هستند. بطور مثال خیلی از آن‌ها همدیگر را تا آن زمان ندیده‌ و شناختی از هم ندارند. حال که دویانت‌ها(Deviant) هم حضور دارند، جاودانگان تمام تلاش خود را برای نجات انسان‌های عزیزشان می‌کنند. باید دید که در این راه موفق می‌شوند یا نه.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.