تریلر انیمیشن Injustice: خشم سوپرمن چه چیزی را رقم خواهد زد؟

اولین تریلر انیمیشن Injustice منتشر شده و حالا روایتی مختصر از آنچه در انتظارمان هست را داریم. همراه کافه کمیک باشید.

اولین تریلر Injustice، انیمیشن مورد انتظار DC، منتشر شده. این اثر که الهام گرفته از بازی Injustice: Gods Among Us استودیو Studios NetherRealm هست انتظار میرود در 19 اکتبر در دسترس قرار بگیرد.

در این روایت، حقه‌های دیوانه‌وار جوکر(Joker) منجر به مرگ لوئیس لین(Lois Lane) و نابودی کامل متروپولیس می‌شود. سوپرمن(Superman) با از دست دادن همسر و فرزند متولد نشده‌اش، تصمیم می‌گیرد کنترل جهان را به‌دست بگیرد. در این حین، بتمن(Batman)، شورشی متشکل از قهرمانان «آزادی‌خواه» را هدایت می‌کند تا زمین را از حکومت استبدادی کلارک آزاد کند.

جاستین هارتلی(Justin Hartley) در نقش سوپرمن، انسون مونت(Anson Mount) در نقش بتمن، گیلیان جیکوبز(Gillian Jacobs)در نقش هارلی کویین، جنت ورنی(Janet Varney) در نقش واندروومن(Wonder woman) و کوین پولک(Kevin Pollak) در نقش جوکر و جاناتان کنت به صداپیشگی در این انیمیشن می‌پردازند.

مت پیترز(Matt Peters) در نقش کارگردان و ارنی آلتبکر(Ernie Altbacker) به عنوان فیلمنامه‌نویس در تیم تولید حضور دارند. همچنین ریک مورالز(Rick Morales)، تهیه کننده‌ی Mortal Kombat Legends: Scorpion’s Revenge نیز تهیه‌کنندگی این انیمیشن را برعهده دارد(دلیل شباهت آرت‌استایل Injustice با Scorpion’s Revenge هم به همین دلیل هست).

اختلافات و درگیری بین قهرمانان مشهور DC مورد انتظارترین پیامد اعمال جوکر خواهد بود. سوپرمن چطور قرار هست مسبب این خرابی‌ها را مجازات کند؟ آیا مبارزه‌ی بتمن و متحدینش به نفع مردم خواهد بود یا نه؟ بزودی خواهیم فهمید.

 

انیمیشن Injustice سه شنبه 19 اکتبر بصورت 4K Ultra HD Blu-ray Combo Pack, Blu-ray و Digital منتشر خواهد شد.

 

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: IGN

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. خیلی جالب بنظر میرسه اگه ممکنه کمیک های بیشتری از بتمن رو ترجمه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.