اولین مانگای سوپرمن به‌زودی منتشر خواهد شد

اولین مانگای سوپرمن منتشر خواهد شد

سوپرمن یا مرد پولادین قرار است تا برای اولین بار حضور خود را در یک مانگای ژاپنی تجربه نماید و داستان‌های خویش را در آنجا آغاز کند. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید.

هواداران سوپرمن (Superman) به‌زودی شاهد عرضه اولین مانگای شخصیت محبوب‌شان خواهند بود که در آن، کلارک برای ناهار به ژاپن سفر می‌کند. گفته شده که این داستان علاوه بر رونمایی از اتمسفر ژاپن برای مخاطبان، چیزی مخالف آنچه که در متروپلیس درباره‌ی مرد پولادین روایت می‌شد را به ارمغان آورد. طی چند سال اخیر شخصیت‌های زیادی بوده‌اند که گذرشان به مانگا افتاده و از جهان دی سی (DC) می‌توانیم به بتمن (Batman) و تعدادی دیگر از اعضای لیگ عدالت (Justice League) یاد کنیم. طراحی بصری داستان و همچنین نوع روایت این شخصیت‌ها، در مانگاهای‌شان مورد علاقه‌ی طرفداران قرار گرفته و به‌همین دلیل امکان هنرنمایی مجدد کاراکترهای آمریکایی، در قالبی دیگر فراهم شده است. با اینکه افرادی که پیگیر نوع طراحی و به عبارتی آرت استایل کمیک‌ها هستند، تغییرات محسوسی را در مانگای سوپرمن، تا به حال، مشاهده نکرده‌اند. ولی ظاهرا داستانی که برای سوپرمن عرضه خواهد شد، این وضع را تغییر می‌دهد.

اکانت رسمی دی سی در توییتر اعلام کرد که مانگای سوپرمن ، تحت عنوان Superman vs. Meshi، توسط انتشارات Kodansha عرضه خواهد شد. نکته‌ی جالب درباره‌ی این انتشارات ژاپنی آن است که مسئولیت انتشار مانگای مشهور Attack On Titan را نیز عهده‌دار بوده و هست. شماره‌ی اول این مانگا که به نام Superman’s Solo Lunch شناخته می‌شود، درحال حاضر تنها در ژاپن در دسترس عموم است و به‌زودی در جهان عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید طراحی روی شماره‌ی اول مانگا را ببینید، در حالی که سوپرمن یک ظرف برنج را به سبک ژاپنی‌ها در دست گرفته.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.