تهیه کننده‌ی فیلم Eternals از عدم نیاز فیلم به قسمت دوم می‌گوید

تهیه کننده‌ی فیلم Eternals از عدم نیاز فیلم به قسمت دوم می‌گوید

جدیدترین اثر مارول، Eternals، قرار است تا اکران خود را تجربه کند و در همین راستا، تهیه کننده‌ی فیلم صحبت‌هایی درباره‌ی آینده‌ی اثر داشته. با کافه کمیک همراه باشید.

اثر جدید مارول (Marvel) به کارگردانی کلویی ژائو (Chloe Zhao) تا چند روز دیگر اکران سینمایی خود را تجربه خواهد کرد و تعدادی زیادی شخصیت را با خود به‌همراه خواهد آورد و به تبع این امر، جهان MCU را از آنچه که هست، بزرگ‌تر خواهد کرد. اما با این حال، لزومی ندارد که قسمت دوم و حتی سومی برای فیلم ساخته شود.؛ به بیانی دیگر می‌توان قسمت‌های دیگری برای فیلم ساخت، اما با عنایت به آنچه که تهیه کننده‌ی اثر، نیت مور (Nate Moore)، گفته است، به‌نظر نمی‌رسد که فعلا برنامه‌ای برای قسمت جدید فیلم وجود داشته باشد. مور اخیرا مصاحبه‌ای با The Toronto Sun داشته و در آن درباره‌ی فیلم و زمان و مکانی که رویدادهای آن رخ خواهند داد، صحبت کرده‌ست. مور درباره‌ی ساخت قسمت‌های دوم و سوم فیلم گفت:

برای ساخت قسمت جدید، اجباری وجود ندارد. مشخصا ما ایده‌هایی در این باره که آینده‌ی شخصیت‌ها و فیلم چه خواهد بود و چه روندی رو طی خواهد کرد داریم، اما قانون سفت و سختی وجود نداره که بهمون بگه تا قسمت‌های بعدی رو بسازیم.

آثار زیادی در MCU وجود ندارند که ازشان به‌عنوان اثر Standalone (تک قسمتی) یاد کرد، اما مطابق آنچه که درحال حاضر وجود دارد، گمان بر این است که Eternals می‌خواهد تا خلاف روند فیلم‌های گذشته‌ عمل کند و کار خود را در همین یک قسمت، به پایان برساند. بر اساس گفته‌های مور، Eternals فیلمی‌ست که شما می‌توانید به تنهایی تماشایش کنید و نیازی نیست تا خود را غرق در فیلم‌های دیگر و فرنچایز کنید. مور در این‌باره گفت:

سری Infinity Stones طوری بودند که خیلی از اتفاقات رو که هیچ ربطی بهم نداشتن رو به یکدیگر وصل کردن و کارشون رو هم خوب انجام دادن، ولی وقتی که شما Eternals رو تماشا کنید، می‌تونید از خود Eternals لذت ببرید و به راحتی بفهمیدش و بعدشم آزاد هستید که برید (هیچ نیازی نیست که ادامه‌ی فیلم را در آثار دیگر مشاهده کنید).

همان‌طور که گفتیم Eternals قرار است تا تعداد زیادی از ابرقهرمانانی که مدت‌ها در زمین مخفی بوده‌اند را برای اولین بار، روی پرده‌ی نقره‌ای سینما معرفی کند. این بدین معناست که هرکدام‌شان داستان‌ها و تاریخچه‌ی منحصر به فرد خود را دارا هستند. و نیاز است تا شخصیت‌پردازی هرکدام‌شان به درستی، انجام شود. گمان شخصی من (نویسنده) بر است که یکی از مهم‌ترین علل تعلل تهیه کننده و مارول برای اعلام ساخت قسمت دوم و سوم، نمرات ضعیفی‌ست که فیلم کسب کرده. حال دیگر آینده‌ی اثر، کاملا به فروش آن و میزان استقبال هواداران در گیشه بستگی دارد.

آخرین اخبار کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Bring it on!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.