گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته سوم دی ماه ۱۴۰۰

گزیده اخبار کمیک این هفته - هفته سوم دی ماه ۱۴۰۰

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار کمیک – سینمایی

تصاویری جدید از فیلم The Batman منتشر شد

در فیلم بتمن مت ریوز شخصیت‌های بروس وین و سلینا کایل از بچگی دوست بوده‌اند، در نتیجه رابطه آنها در بزرگسالی و در نقش بتمن و زن گربه‌ای نیز پیچیده‌تر خواهد شد. فیلم The Batman در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ (۴ مارچ ۲۰۲۱) اکران می‌شود. همچنین تصاویر جدیدی از پنگوئن و ریدلر نیز به‌نمایش درآمده که در زیر می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

اندرو گارفیلد فکر نمی‌کرد دیگر در نقش اسپایدرمن هنرنمایی کند

اندرو گارفیلد فکر نمی‌کرد که بار دیگری شانس بازی کردن در نقش اسپایدرمن یا پیتر پارکر را داشته باشد که این اتفاق در فیلم Spider-Man No Way Home افتاد. او همچنین گفته است که مایل است باز هم به این نقش برگردد، حین این‌که شایعه شده سونی برای ساختن فیلم Amazing Spider-Man 3 برنامه‌هایی دارد.

رونمایی از لباس جدید دکتر استرینج در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness

تصویر استفاده شده روی بسته‌بندی فیگورهای جدید مارول از شخصیت‌های این شرکت، از لباس و مدل موی جدید دکتر استرینج رونمایی شد. این ظاهر دکتر استرینج الهام‌گرفته شده از ظاهر او در تیم و سری کمیک The Defenders مارول است. همچنین تصاویری از اسکارلت ویچ نیز به‌نمایش درآمده که در زیر می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

بن افلک دلیل کناره‌گیری‌اش از نقش بتمن و کارگردانی فیلم آن را مشخص کرد

بن افلک اخیرا گفته بود که بهترین هنرنمایی‌اش در نقش بتمن را در فیلم The Flash می‌داند و او هنرنمایی خود را در نقش بتمن در این فیلم حتی بهتر از فیلم جاسیتس لیگ می‌داند. در کنار این اظهارات، او دلیل کارگردانی نکردن فیلم Batman DCEU با هنرنمایی خودش در نقش بتمن را نیز فاش کرد. دلیل او بالا رفتن سن‌اش و عدم علاقه به انجام این کار بوده. او می‌گوید که شاید در ۳۲ سالگی عاشق این بود که فیلم بتمن را کارگردانی کند، ولی در حال حاضر این چیزی نیست که بخواهد برایش وقت و انرژی صرف کند.

فیلم‌برداری فیلم Aquaman and the Lost Kingdom به پایان رسید

جیمز وان، کارگردان فیلم آکوامن، در اینستاگرام خود از آخرین روز فیلم‌برداری قسمت دوم این فیلم خبر داد و آن را جشن گرفت که دو روز پیش یعنی ۱۲ ژانویه بود. فیلم Aquaman and the Lost Kingdom قرار است در ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ در تاریخی نامشخص در سینماها اکران شود.

به نظر می‌رسد که فیلم مارولی بعدی Jon Watts، کارگردان No Way Home، ریبوت چهار شگفت انگیز باشد

طبق گزارش Variety به نظر می‌رسد که Jon Watts کارگردان ریبوت فیلم چهار شگفت انگیز یا Fantastic Four خواهد بود. البته هنوز این خبر به‌طور رسمی تایید نشده، اما اخباری نیز به گوش می‌رسد که روند Casting بازیگرهای این فیلم نیز آغاز شد و مارول دارد چهار شگفت انگیز جدید خودش را انتخاب می‌کند.

شایعه شده که بن افلک یک Cameo در فیلم Doctor Strange in the Multiverse of Madness خواهد داشت

می‌دانید که اولین بازیگر نقش Daredevil در سینما بن افلک بود و از آنجا که فاز سینمایی جدید مارول متمرکز بر جهان‌های موازی است، بعید به نظر نمی‌رسد که لحظه‌ای نیز در فیلم‌های آتی بازیگرهای قدیمی این نقش‌ها را ببینیم. از طرفی شایعه‌ای بسیار قوی طبق فیلم‌نامه قسمت دوم فیلم دکتر استرینج منتشر شده که بن افلک نیز در این فیلم حضور خواهد داشت.

اخبار کمیک – تلویزیونی

تاریخ پخش فصل سوم سریال The Boys مشخص شد

با انتشار یک ویدیو کوتاه، تاریخ پخش فصل سوم سریال The Boys مشخص شد. فصل سوم این سریال در تاریخ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ (۳ ژوئن ۲۰۲۲) پخش می‌شود. همچنین قسمت ششم از این سریال به نام Herogasm به ثبت‌ رسیده که نام یکی از کمیک‌های اسپین‌آف بسیار جنجالی کمیک The Boys است. در ادامه تصویری از شخصیت Soldier Boy در فصل سوم سریال را مشاهده می‌کنید.

جیمز گان مشغول ساخت سریال دیگری برای دی سی است

پس از سریال Peacemaker، گویا جیمز گان هنوز کارش با دی سی تمام نشده و قرار است سریال اقتباسی دیگری از شخصیت‌های این کمپانی بسازد. البته هنوز مشخص نشده گان قرار است دقیقا چه سریالی بسازد، اما او در صبحت‌های اخیرش از زنده کردن شخصیت Knight Rider صحبت کرده بود.

اخبار کمیک!

مارول از قوی‌ترین نسخه هالک رونمایی می‌کند

جلد ششم از سری جدید کمیک هالک در ماه آپریل سال جاری میلادی روانه بازار شده که در آن قرار است قوی‌ترین حالت هالک را شاهد باشیم و ظهور یک تایتان جدید را. هنوز اطلاعات و جزییات زیادی از این کمیک در دسترس نیست جز کاور آن که در زیر می‌تواند مشاهده‌اش کنید.

Daredevil در کمیک Wastelanders: Hawkeye #1 استاد Hawkeye می‌شود

در دنیایی که داستان Old Man Logan در آن جریان دارد، می‌دانیم که کلینت بارتون یا Hawkeye در این دنیا بینایی‌اش را از دست داده. در نتیجه Daredevil به کمک او آمده و او را آموزش می‌دهد تا بتواند در این دنیا دوام بیاورد.

ولورین و ددپول در آپریل امسال هم‌تیمی می‌شوند!

ولورین و ددپول همیشه با هم مشکل داشته و لوگان نمی‌تواند رفتارهای وید ویلسون را تحمل کند! اما در جلد بیستم سری جدید کمیک Wolverine، راه این دو به هم گره خورده و مجبور می‌شوند اختلافات‌شان را کنار گذاشته و با یکدیگر کار کنند.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

Just another living creature who pretends he knows what he's doing!

  • twitter
  • instagram

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.